NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Als ik naar een analoog kanaal kijk, stopt het beeld soms, maakt de TV een raar geluid en reageert de TV niet op opdrachten tot ik de stekker uit het stopcontact haal.

    Gepubliceerd op 2019-09-04

    Er is een softwareoplossing beschikbaar. Volg de instructies in de gebruikershandleiding of in het leesmij-bestand voor de firmware-upgrade om een upgrade van uw TV-software uit te voeren.

    U vindt de software voor de firmware-upgrade en de leesmij-bestanden op de ondersteuningswebsite van Philips. Raadpleeg het gedeelte SOFTWARE EN DRIVERS.

    BELANGRIJK: er is een verbetering doorgevoerd in de nieuwe softwareversie om dit probleem op te lossen. U dient echter wel de TV-kanalen opnieuw te installeren na de update.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.