NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-subwoofer geeft geen geluid.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Er is een softwareoplossing beschikbaar. Volg de instructies in de gebruikershandleiding of in het leesmij-bestand voor de firmware-upgrade om een upgrade van uw software uit te voeren.

    U vindt de software voor de firmware-upgrade en de leesmij-bestanden op de ondersteuningswebsite van Philips. Raadpleeg het gedeelte SOFTWARE & DRIVERS.

    Als het probleem zich blijft voordoen:

    • Neem contact op met het Philips Consumer Care Center voor ondersteuning of om meer over dit probleem te weten te komen. De contactgegevens vindt u op de pagina Consumer Support.
    • Zorg ervoor dat u het model- en serienummer bij de hand hebt als u ons belt. Deze nummers staan op de sticker aan de achterkant van uw speler.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.