NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Geen beeld mijn Philips HCS op de TV.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • U hebt niet de juiste bron geselecteerd. Zorg dat de geselecteerde bron dezelfde is als de aansluiting aan de achterkant. Bijvoorbeeld AV1/AV2/AV3/CVI enz. Volg de onderstaande stappen om het juiste kanaal te vinden:

    • Druk op STANDBY-ON om de speler in te schakelen.

    • Zet de televisie aan.
      Opmerking: als u een videorecorder hebt aangesloten, zorg dan dat deze is uitgeschakeld of in de stand-bystand staat voordat u verder gaat.

    • Kies het video-ingangskanaal van de TV dat overeenkomt met de aansluiting van de speler naar de TV.
      Opmerking: welke video-ingang moet worden gekozen, verschilt per merk/model televisie. Raadpleeg de gebruikershandleiding of neem contact op met de fabrikant van uw televisie als de volgende oplossingen niet werken.

    • Kies kanaal 2 van uw televisie. Blader vervolgens omlaag door de kanalen om het video-ingangskanaal te vinden. (Dit kanaal bevindt zich meestal tussen het laagste en het hoogste kanaal van de televisie.)

    OF:

    • De afstandsbediening van bepaalde televisies heeft een knop SOURCE, AV of SELECT waarmee het video-ingangskanaal kan worden geopend.

    OF:

    • Selecteer het video-ingangskanaal in het menu op het scherm van de televisie.
    • De kabel tussen de TV en de ontvanger is mogelijk niet goed aangesloten. Controleer of de kabel aan beide uiteinden goed is aangesloten.

    • Gebruik een vergelijkbare kabel om te controleren of de kabel defect is. Vervang de kabel indien nodig.

    • Als dit gebeurt wanneer u de Progressive Scan-functie gebruikt of u de HDMI-video-instelling wijzigt, wacht dan 15 seconden tot het scherm zich herstelt of raadpleeg de gebruikershandleiding voor informatie over het handmatig uitschakelen van de functie.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.