NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Ik kan de Philips Treatment-app niet vinden in de App Store of de Google Play Store.

    Bijgewerkt op 2018-05-03

    Controleer of uw smart device voldoet aan de minimale vereisten voor deze app. De app wordt ondersteund door de volgende apparaten: iPhone 4S, 5, 5C, 5S of hoger. iPod touch 5e generatie, iPad mini retina, iPad mini zonder retina, iPad 3 retina, iPad 4 retina, iPad Air. Nieuwere apparaten dan deze worden ook ondersteund. Het apparaat moet beschikken over iOS7 of hoger. De Android-app werkt met apparaten met Android 4.4 (KitKat) of hoger. Als uw apparaat niet in deze categorie valt, is de app niet zichtbaar voor u in de AppStore of Google Play Store.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.