NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips
    OneBlade

    OneBlade
    mesjes-abonnement

    Nieuwe mesjes thuisbezorgd wanneer jij ze nodig hebt

    OneBlade 360 mit App-Anbindung

    Duurzame mesjes van roestvrij staal

    Levering van 2-pack 360 reservemesjes

    Verse 360 messen geleverd bij u thuis

    Kies de leveringsfrequentie van uw mesjes

    Elk mesje gaat tot 4 maanden mee. Voor de beste scheerervaring. Op basis van 2 volledige scheerbeurten per week. Het daadwerkelijke resultaat kan variëren.

    4,49€/maand

    Kies de leveringsfrequentie van uw mesjes

    Elk mesje gaat tot 4 maanden mee. Voor de beste scheerervaring. Op basis van 2 volledige scheerbeurten per week. Het daadwerkelijke resultaat kan variëren.

    2,99€/maand

    Kies de leveringsfrequentie van uw mesjes

    Elk mesje gaat tot 4 maanden mee. Voor de beste scheerervaring. Op basis van 2 volledige scheerbeurten per week. Het daadwerkelijke resultaat kan variëren.

    2,49€/maand

    Waarom abonneren?

    New blades when you need them

    Nieuwe mesjes wanneer
    jij ze nodig hebt

    Stress Free

    Gratis levering

    Stress Free

    Gemakkelijk opzeggen*

    *Raadpleeg de Algemene Voorwaarden voor meer informatie

    Flexibility

    OneBlade Flexibiliteit


    Geniet van het gemak van een abonnement met alle flexibiliteit die je nodig hebt. Nadat je je hebt aangemeld krijg je toegang tot je account, waar je makkelijk de leverdatum kan wijzigen of op elk gewenst moment kan opzeggen.

    OneBlade doet het allemaal

    Philips OneBlade 360

    Trim, scheer en style haar van elke lengte met Philips OneBlade 360. Creëer je eigen stijl, snel en gemakkelijk.

    Hoe vaak scheer of style je je gezichtshaar?


    Ontdek wanneer je je mesje moet vervangen*

    Replacing your blade chart

    *Elk mesje gaat tot 4 maanden mee. Voor de beste scheerervaring. Op basis van 2 volledige scheerbeurten per week. Het daadwerkelijke resultaat kan variëren.

    Ontdek ook

    Reviews van OneBlade-gebruikers

    Veelgestelde vragen

    Hoe werkt het OneBlade-abonnement?

    Het Philips OneBlade-abonnement maakt het trimmen, scheren en stylen van je gezichtshaar nóg makkelijker. Gebaseerd op jouw persoonlijke behoeften krijg je nieuwe mesjes eenvoudig thuisbezorgd, wanneer jij dat wil!

     

    Zodra je je hebt aangemeld voor het abonnement en we je betaling hebben ontvangen, zal je bestelling worden verzonden. Dit gaat door volgens de gekozen leverfrequentie, totdat je het abonnement in je account opzegt.

     

    De levering is altijd gratis, en je kunt je abonnement op elk moment opzeggen of wijzigen.

    Wanneer moet ik mijn OneBlade mesje vervangen?

    De OneBlade mesjes zijn ontworpen voor langdurig gebruik, elk mesje gaat tot 4 maanden mee*.

     

    Jouw OneBlade is ook voorzien van een slijtage-indicator: wanneer het zilveren gedeelte van het mesje groen kleurt of aan haartjes begint te trekken, dan weet je dat je het mesje moet vervangen.

     

    *Voor de beste scheerervaring. Op basis van 2 volledige scheerbeurten per week. Het daadwerkelijke resultaat kan variëren.

    Kan ik OneBlade gebruiken voor zowel mijn gezicht als mijn lichaam?

    Absoluut! Vergeet meerdere tools, OneBlade doet het allemaal.

    Hoe kan ik betalen voor mijn OneBlade-abonnement?

    Betalen kan met Visa of MasterCard.

    Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

    Opzegging is te allen tijde mogelijk. Log in op je account en klik op de knop "Annuleren".

     

    Houd er rekening mee dat je het abonnement één dag voor de volgende geplande verzenddatum moet annuleren, zodat er geen verzending plaatsvindt.

    Hoe kan ik een nieuw mesje geleverd krijgen vóór de volgende leverdatum?

    Log in op je account. Daar kun je aanpassingen doen met betrekking tot de eerstvolgende leverdatum.

    Hoe kan ik de volgende levering uitstellen?

    Log in op je account. Daar kun je de leverdatum aanpassen en/of uitstellen.

    Hoe kan ik de frequentie van de leveringen aanpassen?

    Log in op je account. Daar kun je de leveringsfrequentie van de mesjes aanpassen.

    Ik heb mijn leverfrequentie geselecteerd. Heb ik mijn abonnement nu geactiveerd?

    Zodra we je betaling hebben ontvangen is je abonnement geactiveerd.

     

    Heb je meer mesjes nodig? Je kan de leverfrequentie op elke gewenst moment aanpassen aan jouw behoeften. Log in op je account en pas de leveringsfrequentie aan.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.