0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Wat is CEW en hoe werkt dit proces?

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    CEW staat voor Connected Equipment Warranty (Garantie op aangesloten apparatuur).

    De eerste stap in het CEW-proces is telefonisch contact opnemen met de “Philips Customer Care service”.

    Een medewerker stelt u een aantal vragen. Daarna wordt de claim ingediend en indien deze geldig wordt bevonden, wordt deze uitbetaald naar dagwaarde.

    Lees de sectie Service and Warranty (Service en Garantie) op de ondersteuningspagina voor de voorwaarden van de Garantie op aangesloten apparatuur.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: SPN7810/10 , SPN8040/10 , SPN7840/10 , SPN7840/19 , SPN6540/19 , SPN3110/10 , SPN3110/19 , SPN3120/10 , SPN3120/19 , SPN6500/19 , SPN6510/10 , SPN6520/10 , SPN6540/10 , SPR5500/10 , SPR5540/19 , SPR5540/10 , SPR5520/10 , SPR5510/10 , SPR5500/19 , SPR5500BN/19 , SPR5520/19 , SPR5510/19 , SPR5500BN/10 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.