0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Ik heb de toner vervangen, maar de waarschuwing "Toner near end" (Toner bijna op) wordt nog steeds weergegeven op het apparaat

    Gepubliceerd op 2021-07-11

    *Als u de oude toner nog hebt, plaatst u deze terug in het apparaat en wacht u tot de toner op is voordat u deze vervangt.

    • Bewaar de nieuwe toner en de chipkaart op een veilige plaats.
    • Als u de oude toner niet meer hebt, neemt u contact op met de klantenservice voor hulp bij het activeren van uw nieuwe toner.
    • Houd de chipkaart voor uw nieuwe toner bij de hand.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.