0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Waarom moet ik mijn Philips-luchtreiniger/-bevochtiger resetten na het vervangen van een filter?

    Gepubliceerd op 2021-06-20

    Door het apparaat te resetten, wordt het telsysteem voor het/de betreffende filter(s) geactiveerd. Het apparaat is daarnaast uitgerust met HealthyAirProtect Alert, waarmee u wordt gewaarschuwd als het filter moet worden schoongemaakt (alleen filter 1) of vervangen. Als u het apparaat niet reset na vervanging van een filter, geeft het apparaat al veel eerder een nieuwe waarschuwing voor het vervangen van een filter, dan voor de daadwerkelijke levensduur van het filter nodig is. Dankzij de functies HealthyAirProtect Alert en HealthyAirProtect Lock zijn de filters altijd in optimale staat. Zo weet u zeker dat u altijd gezonde lucht inademt.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: AC3256/10 , AC4080/10 .

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.