Philips ondersteuning
Scheerapparaten, body groomers – Beauty – Sonicare tandenborstels – Lichttherapie – Wake-up lights
Televisies zijn uitgezonderd van deze internationale garantieregeling. Zie voor details het specifieke garantiedocument voor TV. Mocht uw product onverhoopt defect gaan binnen de garantieperiode, dan zorgt Philips conform de garantievoorwaarden voor een kosteloze reparatie of vervanging. Bij een vervanging van het product blijft de garantiedatum van het originele product geldig. Hieronder vindt u meer informatie over de garantievoorwaarden van Philips.
Alle Philips apparaten zijn ontwikkeld en gefabriceerd naar de hoogst mogelijke kwaliteitseisen. Als u problemen ondervindt bij het installeren of het gebruik van dit Philips apparaat, raden wij aan om eerst de handleiding of aanwijzingen in het ondersteuningsgedeelte van deze website te raadplegen. Deze informatie vindt u op onze ondersteuningspagina.
Standaard garantie periode De standaard garantieperiode in België voor producten in het assortiment persoonlijke verzorging, verzorging voor moeder en kind, huishoudelijke artikelen en gezondheid is 2 jaar. De garantie start op de dag van de aankoop van het product bij een geautoriseerde handelaar.
De Philips garantie is geldig wanneer het product is gebruikt zoals beschreven in de handleiding en voor het doel waarvoor het gemaakt is. De originele aankoopbon met daarop de aankoopdatum, de naam van de winkel en het model- en serienummer van het product geldt als garantiebewijs. Verlengde garantie: Sommige Philips-producten voor persoonlijke verzorging komen in aanmerking voor een discretionaire verlengde garantie. Naast de garantieperiode die onderaan deze pagina wordt vermeld, komt u mogelijk in aanmerking voor een gratis verlengde garantie als u uw product binnen 90 dagen na aankoop registreert in uw Mijn Philips-account. Meld u aan bij uw Mijn Philips-account en volg de productregistratie-instructies binnen 90 dagen na de aankoopdatum om erachter te komen of uw product in aanmerking komt.
Wij raden u aan om de gebruiksaanwijzing zorgvuldig te lezen voordat u het product gaat installeren of gebruiken en uw aankoopbewijs zorgvuldig te bewaren.
Heeft u vragen over uw product, kijk dan op onze ondersteuningspagina. Hier vindt u onder andere antwoord op veelgestelde vragen en de handleiding voor uw product. Indien uw product defect blijkt te zijn of u andere vragen heeft, neem dan contact op met de winkel waar u het product heeft gekocht of met onze klantenservice. Om u snel verder te kunnen helpen verzoeken wij u onderstaande informatie bij de hand te houden wanneer u contact met ons opneemt: - Het model- en serienummer van uw product. Let op: niet alle producten hebben een serienummer. Hier vindt u uw modelnummer. - Indien u voor uw product een verlengde garantie heeft afgesloten, het certificaat van verlengde garantie met contractnummer. Deze kunt u terugvinden in uw e-mail of MyPhilips-account als u uw product heeft geregistreerd. Mocht u support nodig hebben in een ander land, dan kan de Philips klantenservice in dat land u naar de dichtstbijzijnde Philips handelaar of servicewerkplaats verwijzen.
- Het originele aankoopbewijs met daarop de aankoopdatum, de winkel van aankoop en het modelnummer vermeld.
Als u uw product aanbiedt voor reparatie in België maar het product in het buitenland hebt gekocht, zal Philips zich inspannen om uw product te laten repareren op basis van de garantievoorwaarden van het land waar u het product hebt gekocht.
Deze wereldwijde Philips garantie is een aanvulling op de bestaande nationale garantieverplichtingen van handelaren en Philips in het land van aankoop.
De Philips garantie vervalt als: - het model- of serienummer op het product is veranderd, doorgehaald, verwijderd of onleesbaar is gemaakt. - reparaties of wijzigingen zijn uitgevoerd door niet bevoegde serviceorganisaties of personen. - een defect een gevolg is van externe oorzaken, bijvoorbeeld blikseminslag, wateroverlast, brand, verkeerd gebruik of onachtzaamheid. - een defect veroorzaakt is door oneigenlijk of verkeerd gebruik of door het gebruik in een omgeving die niet in overeenstemming is met wat voorgeschreven is voor het toestel. - een defect veroorzaakt is door aangesloten randapparatuur, toebehoren of gebruiksmaterialen anders dan door Philips voorgeschreven. - de schade is veroorzaakt door dieren. - het toestel defect is door normale slijtage van vervangbare onderdelen, die als verbruiksonderdelen bedoeld zijn of breuk van glazen onderdelen zoals bijvoorbeeld kannen.
- op een van de genoemde documenten iets is veranderd, doorgehaald, verwijderd of onleesbaar is gemaakt.
Problemen oplossen en repareren
Vind onderdelen & accessoiresVind onderdelen & accessoires