NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Garantiebeleid voor beeld en geluid, huishoudelijke artikelen, autoverlichting

    TV · Monitors · Video · Audio · Communicatie · Keukenapparatuur · Koffie · Stofzuigers · Kledingonderhoud · Luchtkwaliteit · Water · Autoverlichting

    Philips-producten zijn ontworpen en vervaardigd volgens de hoogste normen en bieden hoogwaardige prestaties, gebruiksgemak en eenvoudige installatie. Als u problemen ondervindt tijdens het gebruik van uw product, raden wij u aan eerst de gebruikershandleiding te raadplegen of de informatie in het ondersteuningsgedeelte op deze website. Hier vindt u (afhankelijk van het producttype) een downloadbare gebruikershandleiding, veelgestelde vragen, instructievideo's en een ondersteuningsforum.


    In het onwaarschijnlijke geval van een storing aan het product zal Philips ervoor zorgen dat uw Philips-product gratis wordt gerepareerd, indien u ons binnen de garantieperiode in kennis hebt gesteld van het defect en op voorwaarde dat het product is gebruikt in overeenstemming met de gebruikershandleiding (bijv. in de beoogde omgeving). Voor een aantal productcategorieën verzorgt een partnerbedrijf van Philips de garantie van het product; raadpleeg hiervoor de documentatie bij uw product.

    Als u uw product in Nederland, België of Luxemburg ter reparatie aanbiedt maar u het product hebt gekocht in een ander land, streeft Philips ernaar uw product te repareren in overeenstemming met de garantievoorwaarden die gelden in het land waar u het product hebt gekocht.


    Dit document is uitsluitend van toepassing op consumentenproducten. Voor professionele producten gelden de garantievoorwaarden van de verkoop- of koopovereenkomst.

    Garantieperiode

    De garantieperiode in Nederland, België of Luxemburg voor de in de kop van dit document vermelde productcategorieën bedraagt 24 maanden, met uitzondering van de volgende productcategorieën:

    Productcategorie

    Garantieperiode

    LCD-monitoren B-, BDM-, M-, S-, X-, P- en V-serie (Voor V-serie geldend voor producten gekocht na 1 december 2019)

    36 maanden

    Videofoon

    36 maanden

    Telefoonaccessoires in België

    12 maanden

    Autolampen zijn producten waarbij natuurlijke slijtage optreedt, dus de wettelijke garantieperiode is niet van toepassing.

    We bieden echter wel de volgende garantie:

    • LED upgrades, Xenonlamp

    Garantie gedurende 2 jaar of 60.000 km, afhankelijk van wat het eerste voorkomt

    • Standaard halogeen-, Hiper- en knipperlampen

    Garantie gedurende 1 jaar of 30.000 km, afhankelijk van wat het eerste voorkomt

    • Halogeenlamp met hoge prestaties

    Garantie gedurende 3 maanden of 10.000 km, afhankelijk van wat het eerste voorkom

    Autoverlichtingsproducten

    In aanvulling op de standaardgarantie die van toepassing is op de meeste van onze autoproducten, bieden we u een verlengde garantie op onze geselecteerde producten. Registreer uw aankoop om gebruik te maken van deze uitgebreide garanties: Philips.com/auto-warranty

    Garantievoorwaarden

    De garantieperiode begint op de datum van aankoop zoals vermeld op uw bewijs van aankoop en loopt af aan het einde van de periode zoals vermeld in het gedeelte "garantieperiode". 

     

    Indien ondersteuning is vereist maar u uw bewijs van aankoop kwijt bent of de verkoper onbekend is bij Philips (bijvoorbeeld een verkoper op een online veilingsite), dan wordt de garantieperiode geacht te zijn begonnen drie maanden vanaf de fabricagedatum vermeld op het product of afgeleid van het serienummer. Indien ondersteuning is vereist voor een product zonder productiedatum en zonder serienummer op het product, dan is een geldig bewijs van aankoop vereist.

     

    Wanneer een reparatie niet mogelijk of rendabel is, kan Philips het product vervangen door een nieuw of gereviseerd product met vergelijkbare functionaliteit. Na een reparatie, firmware-upgrade of vervanging blijft de garantieperiode vanaf de datum van de oorspronkelijke aankoop van kracht

    Wat wordt niet gedekt door de garantie?

    De garantie dekt geen gevolgschade (met inbegrip van, maar niet beperkt tot verlies van gegevens of verlies van inkomen), noch vergoeding voor activiteiten uitgevoerd door uzelf, zoals regelmatig onderhoud, het installeren van firmware-updates of het opslaan of herstellen van gegevens.

     

    De garantie is niet van toepassing in de volgende gevallen:,

     

    - Het bewijs van aankoop is gewijzigd of onleesbaar gemaakt.

    - Het modelnummer, serienummer of de productiedatumcode op het product is veranderd, verwijderd of onleesbaar gemaakt.

    - Het product is door een niet-erkend bedrijf of persoon gerepareerd of aangepast.

    - Het gebrek is het gevolg van gebruik buiten het beoogde doel.

    - Het defect is veroorzaakt door misbruik van het product of door het gebruik van het product in omgevingsomstandigheden die niet in overeenstemming zijn met de gebruikershandleiding van het product.

    - Het defect wordt veroorzaakt door het aansluiten van randapparatuur, extra apparatuur o andere accessoires dan die worden aanbevolen in de gebruikershandleiding.

    - Het apparaat is beschadigd door dieren, bliksem, te hoog voltage, brand, natuurramp, transport of water (tenzij in de gebruikershandleiding uitdrukkelijk staat dat het product kan worden afgespoeld).

    - Normale slijtage, of vervanging van door hun aard slijtagegevoelige onderdelen (bijv. stofzuigerzakken of filterpatronen).

    - Het product werkt niet naar behoren omdat het oorspronkelijk niet is ontworpen, vervaardigd of goedgekeurd voor gebruik in het land waar u het product gebruikt. Dit kan zich voordoen wanneer u het product hebt geïmporteerd.

    - Het product functioneert niet goed als gevolg van problemen met toegang tot of verbinding met serviceproviders, zoals onderbrekingen in de netwerktoegang (bijv. TV-kabel, satelliet of internet), storingen aan de kant van de abonnee, een storing van het lokale netwerk (bekabeling, bestandsserver, de lijn van de gebruiker) en storingen in het hoogspanningsnet (interferentie, scrambling, storingen of een slechte kwaliteit van het netwerk).

    Ondersteuning nodig?

    Om onnodige overlast te voorkomen, raden we u aan de gebruikershandleiding aandachtig door te lezen en/of het ondersteuningsgedeelte op deze website te raadplegen voordat u contact opneemt met Philips of uw dealer. Voor het verkrijgen van service binnen de garantieperiode neemt u contact op met de klantenservice via een van de methoden zoals vermeld op deze website.

     

    Wanneer uw product niet meer binnen de garantie valt, kunt u in sommige landen rechtstreeks contact opnemen met het dichtstbijzijnde geautoriseerde servicecentrum. De adressen van de servicecentra vindt u, indien beschikbaar, op deze website. Voor een zo efficiënt mogelijke afhandeling dient u de volgende gegevens bij de hand te hebben wanneer u contact opneemt met Philips of een van de servicepartners: 

     

    - Het producttype of het modelnummer (ook wel model-ID)

    - Het bewijs van aankoop (bijv. de originele factuur of bon) met vermelding van de aankoopdatum, dealernaam en modelnummer van het product; en

    - Het serienummer van het product of de productiedatumcode zoals vermeld op het product. 

    Het modelnummer, het serienummer of de productiedatumcode (indien beschikbaar) kunt u vinden in het batterijvak of op de achter- of onderkant van het product.

    Problemen oplossen en repareren

    Werkt uw product niet zoals het zou moeten?

    Vind onderdelen & accessoiresVind onderdelen & accessoires

    Vind een accessoire of vervangend onderdeel voor uw apparaat

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.