Onderdelen & accessoires vinden
In veel gevallen wanneer het product niet funtioneert zoals u zou verwachten, kan het probleem thuis worden opgelost zonder dat het hoeft te worden opgestuurd voor reparatie.
Raadpleeg onze online probleemoplossing en veelgestelde vragen om een oplossing te vinden voor de meest voorkomende problemen:-Vind uw product en de veelgestelde vragen
Als u uw probleem niet online kunt oplossen, kunt u uw product zelf online boeken voor inspectie of u kunt contact opnemen met ons Consumer Care team - -klik hier
Reparatie of omruiling is gratis als uw product binnen de garantieperiode valt.
Philips-garanties liggen meestal tussen de 24 maanden, afhankelijk van het product dat u bezit.
Om de exacte garantieperiode voor uw product en de relevante algemene voorwaarden te vinden, raadpleegt u onze garantie document of de documentatie die bij uw product is geleverd.
Als uw product niet langer onder de garantie valt, streven we ernaar om het reparatieproces zo goed mogelijk te laten verlopen. De aangeboden oplossing en de uiteindelijke kosten zijn afhankelijk van het producttype, de leeftijd en de door u gekozen transportopties.
Om een reparatie voor uw defecte product te vinden, kunt u zich registreren in onze online portal.
Voor koffiemachines & Avent producten kunt u contact opnemen met onze Consumer Care team.
We streven ernaar om een uitstekende online ondersteuning te bieden voor al onze producten, maar begrijpen dat de informatie die u nodig hebt soms moeilijk te vinden is. -Waar kan ik productinformatie vinden
Lees voordat u contact met ons opneemt de volgende tips voor het vinden van informatie op onze website:-
Als u de informatie die u nodig hebt nog steeds niet kunt vinden, kunt u contact opnemen met ons Consumer Care-team.
Het contactcenter is gesloten op feestdagen.
Gebruikelijk duurt het onderzoek en reparatie van je product maximaal 10 werkdagen. Het opsturen van een omruilproduct duurt maximaal 4 werkdagen.
Je kan de status van je reparatie bekijken via de “volg mijn reparatie” knop. Zodra je hierop klikt, word je doorverwezen naar de website van onze servicepartner E-Care. Vul hier je ordernummer en postcode in om de status van je reparatie te
zien. Het ordernummer vind je in de e-mailcommunicatie van E-Care.
Je kan de status van je omruiling bekijken via de “volg mijn omruiling” knop. Vul hier jee-mailadres en “reparatienummer” in. Klik op “zoeken”. In het orderoverzicht kan je onderaan de pagina de status van de omruiling zien. Het “reparatienummer” ontvang je via e-mail na het aanvragen van een omruiling.
Modelnummer van uw product vindt u: op de doos, op de handleiding of op het product zelf:
Nee, bij Philips bieden we een internationale garantie voor onze producten en daarom wordt uw garantie niet beïnvloed.
Neem contact op met uw lokale Philips-klantenserviceteam als u problemen of vragen heeft.
Hoe het werkt Om een product te registreren heeft u het volgende nodig: MyPhilips-account Modelnummer Datum van aankoop (moet binnen 3 maanden na aankoop zijn) Aankoopbewijs (optioneel) Promotiegegevens (indien van toepassing)
Als uw product in aanmerking komt voor verlengde garantie, hebt u eerst een MyPhilips-account nodig. U kunt hier inloggen of er een aanmaken. Dan kunt u uw product registreren. Houd het product bij de hand bij de registratie, want u moet het modelnummer opgeven. Let op: u moet uw product binnen 3 maanden na aankoop registreren om de extra garantie te krijgen.
Als uw product recht had op een garantieverlenging en de registratie binnen 3 maanden na aankoop is gedaan, krijgt u een contractnummer dat u recht geeft op de garantieverlenging. Deze registratie is te vinden op de productregistratiepagina en moet ook per e-mail naar u worden verzonden. Houd het contractnummer bij de hand voor het geval u gebruik moet maken van uw garantieverlenging. Gebruik uw zelfhulpclaimproces of neem contact op met het contactcentrum om binnen de verlengde garantieperiode garantie te claimen.