NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    De Philips-robotgrasmaaier wordt niet opgeladen

    Gepubliceerd op 13 november 2024

    Als de Philips-robotgrasmaaier niet oplaadt nadat hij naar het station is teruggekeerd, vindt u in het onderstaande artikel mogelijke oorzaken en oplossingen.

    Controleer of het netsnoer goed is aangesloten op de oplader en of de oplader is aangesloten op een werkend stopcontact. Probeer indien mogelijk een ander stopcontact.

    Het kan zijn dat er vuil of een vreemd voorwerp op de oplaadpinnen of in de oplaadpoort zit. Reinig in dat geval de pinnen en de poort en probeer de grasmaaier opnieuw op te laden.

    Oplaadpinnen

    De accu heeft een temperatuurbeveiliging die wordt geactiveerd wanneer deze temperaturen bereikt die lager dan 0 °C (32 °F) of hoger dan 60 °C (140 °F) zijn.

    Laat de grasmaaier afkoelen/opwarmen. U kunt het oplaadstation in de schaduw plaatsen om te voorkomen dat de grasmaaier oververhit raakt.

    De accu van de grasmaaier heeft mogelijk het einde van zijn levensduur bereikt. Vervang in dat geval de accu door een nieuwe (CRP0014/20) of neem contact met ons op voor verdere hulp.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.