NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-luchtbevochtiger verspreidt weinig of geen aroma

    Gepubliceerd op 25 oktober 2024

    De essentiële oliën in de aromabox van uw Philips-luchtbevochtiger verspreiden het aroma op natuurlijke wijze bij kamertemperatuur. Daarom kan het enige tijd duren voordat het volledig is verspreid. Raadpleeg de mogelijke redenen hieronder als u vindt dat het aroma niet merkbaar is.

    Verschillende essentiële oliën hebben verschillende ingrediënten. De intensiteit van de geur en de tijd die nodig is om deze te verspreiden, kunnen daarom verschillen. Sommige essentiële oliën hebben meer tijd nodig om hun aroma volledig te verspreiden.

    Als u het aroma in een grote kamer gebruikt, kan het langer duren voordat het over de ruimte verspreid is en is het mogelijk beter merkbaar in de buurt van het apparaat.

    Wanneer de kamer erg tochtig is, is het aroma mogelijk minder merkbaar. Sluit de ramen of deuren om tocht te verminderen.

    Het aroma in de aromabox kan geleidelijk verdwijnen nadat u het een tijdje hebt gebruikt. Vervang de pad door een nieuwe en voeg twee tot drie druppels essentiële olie toe voor het best mogelijke resultaat.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.