NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips HomeRun stofzuiger en dweilrobot uit de 9000-serie wordt niet opgeladen

    Gepubliceerd op 21 oktober 2024

    Als uw Philips HomeRun stofzuiger en dweilrobot uit de 9000-serie niet wordt opgeladen, vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen in het onderstaande artikel.

    Xu9000

    Wanneer de robot terugkeert naar het station, begint hij automatisch met opladen. Een witte LED op de robot knippert langzaam wanneer de robot is begonnen met opladen. Controleer het volgende als de robot niet oplaadt: 

    • Controleer of u het station op het stopcontact hebt aangesloten en de robot hebt ingeschakeld. 
    • Zorg ervoor dat de robot goed op het station is geplaatst. Als de oplaadcontactpunten niet zijn uitgelijnd, wordt uw robot niet opgeladen. Draai de robot in de juiste positie en zet de robot op de vloer vóór het station. De robot rijdt naar de juiste plek op het station. Als de accu van de robot leeg is, plaatst u de robot rechtstreeks op de oplaadcontacten. 
    • Controleer of de contactpunten voor opladen op de robot en het station niet vuil zijn. 
    • Controleer of de robot niet is opgeborgen in een ruimte die te warm of te koud is. Laad robot op en bewaar hem bij een temperatuur tussen 8°C en 35°C. 
    • Mogelijk moet de batterij worden vervangen. De minimale levensduur van de oplaadbare batterij is twee jaar. 

    Opmerking: U kunt de robot naar een Philips-servicecentrum brengen om de oplaadbare batterij te laten verwijderen en vervangen. 

     

    Als met deze oplossingen het probleem niet is opgelost, kunt u contact met ons opnemen voor meer hulp.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.