NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    De ouderunit van mijn Philips Avent Connected-babyfoon wordt niet opgeladen

    Gepubliceerd op 21 november 2022

    Als je problemen ondervindt met het opladen van de ouderunit, volg dan onderstaande tips om uw problemen op te lossen.

    • Controleer of de gebruikte stroomadapter de originele adapter is die bij het apparaat is geleverd en controleer of de stroomadapter mogelijk beschadigd is. Als de stroomadapter goed werkt, gaat het groene stroomlampje op de babyunit aan nadat de babyunit is ingeschakeld.
    • Als het langer dan 3 uur duurt om de ouderunit op te laden, is de ouderunit tijdens het opladen mogelijk ingeschakeld. Zorg ervoor dat de ouderunit tijdens het opladen is uitgeschakeld.
    • Het opladen van de ouderunit in de buurt van een warmtebron kan ertoe leiden dat de ouderunit tijdelijk wordt onderbroken. Plaats de ouderunit uit de buurt van de warmtebron en hervat het opladen indien nodig.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.