NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Sonicare Power Flosser levert geen waterstroom

    Gepubliceerd op 10 augustus 2023
    Als er geen water uit de waterflosser stroomt, kunnen de onderstaande tips voor het oplossen van problemen u helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in de onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende. 

    Als er geen water uitkomt terwijl de motor is ingeschakeld, probeer dan het volgende:

    1. Richt het mondstuk in de wastafel en zorg ervoor dat het handvat zich onder de onderkant van het reservoir bevindt.
    2. Schuif de pauzeschakelaar naar de 'aan'-stand (omhoog).
    3. Draai de intensiteitsknop naar 10.
    4. Houd deze positie gedurende 30 seconden vast. Ga naar de volgende stap als er na 30 seconden geen water uit komt.
    Trek de slang voorzichtig uit om te controleren of er geen knik in de slang zit. Probeer het opnieuw als er water door de waterflosser stroomt. Ga naar de volgende stap als er geen water uit komt. 

    Een verstopt mondstuk kan de reden zijn waarom er geen waterstroom is. Om te controleren of het mondstuk verstopt is, moet u het mondstuk schoonmaken. 

    1. Verwijder het mondstuk van het handvat en spoel het onder de kraan af met warm water.
    2. Doe twee delen warm water en één deel witte azijn in een bak.
    3. Laat het mondstuk ten minste 30 minuten weken in de bak.
    4. Verwijder het mondstuk en spoel het af onder warm water.
    5. Plaats het mondstuk terug op het handvat en controleer of het probleem is opgelost. Als er nog steeds geen waterstroom is, ga dan verder met de volgende stap.
    Als geen van deze tips helpt, is de Power Flosser mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie of vervanging voor de Power Flosser aan te vragen. 
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.