NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips SmartSleep-snurkverminderingsband is niet effectief

    Gepubliceerd op 2020-10-12
    Als het gebruik van de Philips-snurkverminderingsband uw probleem niet heeft opgelost, probeer dan ons advies om het probleem op te lossen.
     

    We raden u aan de snurkverminderingsband minstens vier weken uit te proberen om te bepalen of deze echt effectief is of niet.
    Let op: dit product kan het snurken mogelijk niet compleet onderdrukken.  De resultaten zijn voor iedereen weer anders en het heeft tijd nodig om het beste resultaat te behalen.

    De snurkverminderingsband helpt alleen als uw snurkt wanneer u op uw rug slaapt. Als u snurkt in andere posities, zoals als u op uw zij of op uw buik ligt, is er een andere oorzaak voor het snurken. In dit geval is de SmartSleep-snurkverminderingsband niet helemaal geschikt voor u.
    U bent een positieafhankelijke snurker wanneer:

    1. U regelmatig snurkt (meer dan drie keer per week).

    2. Het snurken stopt als je partner je aanraakt of je vraagt om op je zij te gaan liggen.

    3. Uw partner bevestigt dat u minder snurkt wanneer u op uw zij/buik slaapt.

    4. U of uw partner hebben gemerkt dat u alleen snurkt als u op uw rug ligt.

    5. U of uw partner hebben gemerkt dat u harder snurkt wanneer u op uw rug ligt.

    Als u alleen op uw rug of rechtop kunt slapen, werkt de SmartSleep-snurkverminderingsband niet voor u.
    Als u het bovenstaande advies hebt geprobeerd, maar nog steeds niet tevreden bent met de resultaten van de SmartSleep-snurkverminderingsband, neem dan contact met ons op voor meer ondersteuning.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.