NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn snoerloze Philips SpeedPro Max-stofzuiger toont een foutcode

    Gepubliceerd op 27 oktober 2022
    Raadpleeg het volgende gedeelte voor meer informatie over de foutcodes van uw snoerloze Philips SpeedPro Max-stofzuiger.
    Een E4 foutcode (lijkt mogelijk op h3 als u het display ondersteboven bekijkt) betekent dat de borstelrol van uw draadloze Philips SpeedPro Max-stofzuiger is geblokkeerd.

    Om dit op te lossen, schakelt u uw snoerloze stofzuiger uit, controleert u de borstelrol en verwijdert u eventuele obstakels zoals haren, pluisjes, vuil of stof. Om dit op te lossen, schakelt u de snoerloze stofzuiger uit, controleert u de borstelrol en verwijdert u eventuele obstructies zoals haar, pluisjes, vuil of stof.

    U kunt dit doen door de volgende stappen uit te voeren: 

    1. Verwijder de borstel met de Easy-knop. 

    1. Trek eventuele strengen met de hand naar buiten. 

    Tip: Knip eventuele strengen die in de knoop zijn geraakt af met een schaar (zie afbeelding A hieronder).

    1. Klik de knop weer op zijn plaats. 


    Als de foutcode nog steeds wordt weergegeven na het reinigen van de borstelrol, neemt u contact met ons op voor ondersteuning

    Een E6-foutcode (deze kan eruitzien als 93 als u de code ondersteboven bekijkt) betekent dat de adapter van uw snoerloze Philips SpeedPro Max-stofzuiger geen stroom ontvangt.

    Om dit probleem op te lossen, controleert u of de adapter van de snoerloze stofzuiger goed is aangesloten op het stopcontact en de oplaadschijf (magneet) goed is bevestigd. Als het apparaat niet werkt, neemt u contact met ons op.
     
    Philips SpeedPro Max-stofzuiger, foutcode E6
    Foutcode E7 (of L3 ondersteboven) geeft aan dat de verkeerde adapter wordt gebruikt. Zorg ervoor dat u alleen de juiste adapter gebruikt die oorspronkelijk is meegeleverd met uw snoerloze stofzuiger. Als de juiste adapter niet werkt, neemt u contact met ons op.
     
    Philips SpeedPro Max-stofzuiger, foutcode E7
    Een SE-foutcode (of 5E of 35 als u deze ondersteboven bekijkt) kan verschillende oorzaken hebben.  

    U kunt eerst controleren of uw snoerloze Philips SpeedPro Max-stofzuiger is opgeladen, gebruikt of opgeslagen bij een te hoge of te lage kamertemperatuur.

    Als de temperatuur lager is dan 5 of hoger dan 40 graden Celsius (lager dan 41 of hoger dan 104 graden Fahrenheit):
    • Koppel het apparaat los van de oplader en zet het in een ruimte met een temperatuur tussen de 5 en 40 graden Celsius. Wacht enkele minuten totdat het apparaat is geacclimatiseerd en probeer het opnieuw te gebruiken. Neem contact met ons op voor hulp als de foutcode blijft verschijnen.

    Als het bovenstaande niet van toepassing is of het probleem niet oplost, is er mogelijk een mechanisch probleem met uw stofzuiger. Neem dan contact met ons op voor meer hulp.
    Philips SpeedPro Max-stofzuiger, foutcode SE
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.