NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Izzy BM5-luidspreker reageert niet.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Het kan zijn dat uw izzy-luidspreker zich in de demomodus bevindt.

    Voor serienummers AJPA1548xxxxxx of later:

    • houd de GROUP-toets ingedrukt en sluit de stekker 15 seconden aan op netspanning om de demomodus uit te schakelen

    Voor serienummers vóór AJPA1548xxxxxx:

    • houd de POWER-toets en de PLAY-toets ingedrukt en sluit de stekker 15 seconden aan op netspanning om de demomodus uit te schakelen Probeer beide scenario's.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.