NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Ik heb geen toegang tot de functies van BD-Live op mijn speler.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Probleem met de netwerkverbinding of netwerkinstellingen

    • Controleer of de Blu-ray-speler is aangesloten op het netwerk/internet (Ethernet-verbinding).
    • Controleer of de netwerkkabel goed is aangesloten en of de router is ingeschakeld.
    • Stel het netwerk opnieuw in (menu Setting (Instellingen) > [Advance Setup] (Geavanceerde instellingen) > Network).

    Niet genoeg ruimte in de lokale opslag

    • Wis of formatteer de lokale opslag (menu Setting (Instellingen) > [Advance Setup] (Geavanceerde instellingen) > [Clear Local Storage] (Lokale opslag wissen))

    Opmerking: wanneer u de lokale opslag wist, zijn eerdere downloads van BD-Live niet meer beschikbaar.

    De Blu-ray Disc beschikt niet over de functie BD-Live

    • De functie BD-Live is alleen geschikt voor bepaalde Blu-ray Discs. Raadpleeg de hoes van de disc of kijk op internet voor deze informatie.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.