NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Wat moet ik doen als mijn TV niet wordt ingeschakeld nadat ik het netsnoer heb aangesloten op het stopcontact?

    Gepubliceerd op 2019-09-10

    Uw TV heeft een aan/uitknop rechtsonder op de TV. Controleer of de aan/uitknop is ingeschakeld voordat u uw TV gebruikt.

    Als u de aan/uitknop van de TV al hebt ingedrukt en uw TV nog steeds niet wordt ingeschakeld, doet u het volgende:

    1. Controleer of het netsnoer goed is aangesloten op het stopcontact en op de TV.
    2. Sluit het netsnoer rechtstreeks op het stopcontact aan. Gebruik geen verlengsnoer.
    3. Schakel de TV altijd uit met de aan/uitknop van de TV voordat u het netsnoer aansluit op het stopcontact. Zo voorkomt u spanningspieken die ertoe kunnen leiden dat de TV overschakelt naar de beveiligingsmodus.
    4. Probeer de TV te resetten door de aan/uitknop van de TV 5 seconden ingedrukt te houden.

    Als uw TV nog steeds niet wordt ingeschakeld:

    • Neem contact op met het Philips Consumer Care Center voor ondersteuning of om meer over dit probleem te weten te komen. De contactgegevens vindt u op de pagina Consumer Support.
    • Zorg ervoor dat u het model- en serienummer bij de hand hebt als u ons belt. Deze nummers staan vermeld op de sticker aan de zij- of achterkant van uw TV.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.