NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Kan de afbeeldingen die ik naar mijn GoGear heb gekopieerd niet bekijken.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Dit kan de volgende oorzaken hebben:

    1) U hebt de afbeeldingen gekopieerd met Windows Explorer. Gebruik Windows Media Player om de afbeeldingen naar de speler te kopiëren.

    2) De Philips Device Plug-in is niet op de PC geïnstalleerd. Installeer alle software op de CD. De software op de CD bevat de Philips Device Plug-in. Hiermee zijn afbeeldingen zichtbaar nadat het apparaat is afgesloten.

    3) Als dit niet werkt, repareer dan de GoGear met Device Manager. Zie hiervoor de procedure die in de Veelgestelde vragen wordt omschreven onder Hoe herstel ik de fabrieksinstellingen van mijn GoGear?

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.