Uw Philips SmartClean-station moet zijn aangesloten om te werken.
Controleer altijd of het apparaat is aangesloten op een contactdoos voordat u deze functie inschakelt.
Als uw Philips SmartClean-systeem niet schoonmaakt of uw Philips-scheerapparaat niet goed oplaadt, lees dan ons advies hieronder om het probleem zelf op te lossen.
Uw Philips SmartClean-station moet zijn aangesloten om te werken.
Controleer altijd of het apparaat is aangesloten op een contactdoos voordat u deze functie inschakelt.
Als de pijl op het SmartClean-apparaat wordt verlicht, betekent dit dat de cassette met de SmartClean-reinigingsoplossing moet worden vervangen.
Vervang de cassette door de onderkant van het SmartClean-systeem te openen.
Raadpleeg de gebruikershandleiding voor meer informatie over het vervangen van uw SmartClean-cartridge.
Als het SmartClean-apparaat nog steeds niet werkt, raden we u aan het apparaat opnieuw op te starten.
Haal de stekker van het apparaat uit het stopcontact, wacht tien seconden en steek de stekker weer in het stopcontact.
Als u nog steeds niet tevreden bent met de prestaties van uw SmartClean-systeem, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.