NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    De Philips Avent-babyfoon heeft een slechte verbinding

    Gepubliceerd op 2020-02-10

    Gebruik deze mogelijke oorzaken en oplossingen als de verbinding van de ouderunit van je Philips Avent-babyfoon steeds wordt verbroken of het geluid steeds wordt verstoord.

    Units zijn buiten bereik

    De babyunit en ouderunit van je Philips Avent-babyfoon bevinden zich mogelijk buiten het effectieve bereik. Obstakels zoals muren en bomen kunnen het bereik van je Philips Avent-babyfoon beperken. Probeer een andere locatie of verklein de afstand tussen de babyunit en ouderunit. Het duurt maximaal 10 seconden voordat de verbinding tussen de units is hersteld.

    Opmerking: Als het signaal wordt verbroken, gaat de ouderunit elke 20 seconden drie keer piepen.

    De units staan te dicht bij elkaar

    Zorg ervoor dat de babyunit en ouderunit van je Philips Avent-babyfoon minstens 1,5 meter uit elkaar staan om storing te voorkomen.

    Andere apparaten veroorzaken storing op de verbinding

    De verbinding tussen de ouderunit en babyunit van je Philips Avent-babyfoon werkt op een draadloze verbinding. De units van je Philips Avent-babyfoon staan mogelijk te dicht bij andere apparaten die op dezelfde frequentie storing veroorzaken (bijv. smartphones, tablets, laptops, DECT-telefoons of zelfs magnetrons). Probeer verschillende locaties of schakel andere apparaten uit en test opnieuw.

    Er is een softwarefout opgetreden

    Je kunt de ouderunit van je Philips Avent-beeldbabyfoon resetten door 1 seconde lang tegelijkertijd op de aan/uitknop en de knop voor navigatie omlaag te drukken. De ouderunit zal automatisch na 1 seconde worden uitgeschakeld. Om de Philips Avent-beeldbabyfoon aan te zetten, druk je opnieuw op de aan-uitknop.

    Neem contact met ons op voor verdere assistentie als het probleem zich blijft voordoen.

    De Philips Avent-babyfoon resetten
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.