NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Er verschijnt een pop-upbericht 'channel interupted' (kanaal onderbroken) op het Philips Treatment-appscherm en ik kan het intensiteitsniveau niet verhogen om een behandeling te starten.

    Gepubliceerd op 2018-05-02

    Er kunnen meerdere redenen zijn waarom de Philips Treatment-app het pop-upbericht 'channel interupted' (kanaal onderbroken) weergeeft. Hier leest u hoe u het zelf kunt oplossen:

    • Het pop-upbericht over een onderbroken kanaal duidt er mogelijk op dat de elektroden geen goed huidcontact hebben en/of zijn losgeraakt van de huid. Zorg ervoor dat de elektroden goed op de huid zijn bevestigd.
    • Het pop-upbericht over een onderbroken kanaal kan erop duiden dat de PulseRelief-behandeleenheden niet goed op de elektroden zijn geplaatst. Controleer of de PulseRelief-eenheden correct op de elektroden zijn geplaatst.
    • De elektroden kleven niet goed meer door vuil of doordat ze al lang in gebruik zijn. U kunt proberen de elektroden te reinigen (zie het hoofdstuk 'Schoonmaken'). Als dit niet helpt, vervangt u de elektroden.

    Denk eraan dat dit pop-upbericht alleen verdwijnt wanneer u het probleem hebt verholpen en de intensiteit verhoogt.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.