NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Sonicare-tandenborstel kan niet worden ingeschakeld

    Gepubliceerd op 04 augustus 2023
    Als uw Sonicare AirFloss niet wordt ingeschakeld, kunnen de onderstaande tips voor probleemoplossing u helpen een oplossing te vinden. 

    Wij raden u aan de stappen in onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende. 
    Druk op de aan/uit-knop om de AirFloss in te schakelen. Rond de aan/uit-knop zitten drie lampjes. Als ten minste één lampje groen wordt, is de AirFloss ingeschakeld. Als er geen lampje gaat branden of als de lampjes geel knipperen, moet u de AirFloss opladen. 
    • Knipperend geel lampje: de batterij is bijna leeg en moet worden opgeladen.
    • Eén groen lampje: 33% opgeladen.
    • Twee groene lampjes: 66% opgeladen.
    • Drie groene lampjes: 100% opgeladen.
    Aan/uit-knop van de Philips Sonicare AirFloss

    Laad de AirFloss ten minste 24 uur op met de originele oplader die bij uw AirFloss is geleverd. Het oplaadlampje knippert groen totdat de AirFloss volledig is opgeladen. 

    Zodra de AirFloss volledig is opgeladen, branden er drie groene lampjes. 

    Oplaadinstructies voor de Philips Sonicare AirFloss
    Als geen van deze tips helpt, is de AirFloss mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan uw AirFloss te laten vervangen als deze nog onder de garantie valt.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.