0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Kan ik de Philips Bluetooth-koptelefoon gebruiken met een computer?

    Gepubliceerd op 2018-02-27

    Uw Philips Bluetooth-koptelefoon zou met een PC moeten werken als de PC Bluetooth heeft. Bij sommige computers kan een driver of update nodig zijn. Als dit het geval is, kunt u contact opnemen met de fabrikant van de computer voor ondersteuning.

    De exacte stappen om een Bluetooth-koptelefoon te koppelen aan en verbinden met een computer kunnen variëren, afhankelijk van het besturingssysteem en de configuratie van de computer. De algemene procedure is echter als volgt:

    1. Koppel de hoofdtelefoon met uw computer.

    • Zorg dat de hoofdtelefoon zich op maximaal 1 meter afstand van de computer bevindt.
    • Schakel koppelmodus van de hoofdtelefoon in. (Voor de meeste hoofdtelefoonmodellen: Schakel de hoofdtelefoon in en houd vervolgens de Bluetooth-knop ingedrukt.)
    • Open het 'Bluetooth'-menu op de computer en voeg de hoofdtelefoon toe aan de lijst met apparaten. Ze zijn nu gekoppeld en verbonden. (Bij sommige besturingssystemen gaat u naar het menu 'Apparaat' en gebruikt u de functie 'Apparaat toevoegen'.)
    • Wanneer het apparaat is toegevoegd, kunt u erop dubbelklikken om de verbinding met de computer te controleren.

    2. Stel uw hoofdtelefoon in als het audioapparaat via de instellingen voor Geluid/Audio op de computer.

    • Verhoog het geluidsvolume van de computer. Speel wat muziek af en controleer of de muziek te horen is via de hoofdtelefoon. Als er geen geluid uit de hoofdtelefoon komt, gaat u naar het menu 'Geluid/Audio' op de computer. Selecteer de hoofdtelefoon als het audioapparaat.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.