0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Wat te doen bij geen beeld?

    Gepubliceerd op 2019-09-10
    • Controleer de antenne-/kabelaansluitingen. Zijn deze goed aangesloten op de ANT75Ω-aansluiting van de TV?

    • Voer de Auto Program-functie (Automatisch programmeren) uit om alle beschikbare kanalen te vinden

    • Druk op de knop AV op de afstandsbediening om te controleren of de juiste signaalbron is geselecteerd

    • Als u een extra apparaat gebruikt, controleer dan of deze correct werkt

    • In de PC-modus MOET een videosignaal aanwezig zijn. Anders wordt de TV uitgeschakeld

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: 42PFL3604H/12 , 32PFL3404H/12 , 32PFL3614/12 , 19PFL3404H/12 , 19PFL3404/12 , 42PFL3604D/12 , 32PFL3404D/12 , 32PFL3404/12 , 19PFL3404D/12 , 26PFL3404D/12 , 26PFL3404/12 , 22PFL3404H/12 , 22PFL3404D/12 , 26PFL3404H/12 , 22PFL3404/12 , 22HFL3330D/10 , BDL4231CS/00 , BDL3231C/00 , BDL4231C/00 , 15PFL4122/10 , 20PFL4122/10 , 19PFL4322/10 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.