0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Hoe kan het dat de oorspronkelijke afbeelding weer wordt weergegeven in plaats van mijn Scenea-foto?

    Gepubliceerd op 2019-09-04

    Als u de nieuwste software hebt gedownload en op deze TV hebt geïnstalleerd of dit hebt laten doen, is uw Scenea-foto overschreven door de oorspronkelijke, in de fabriek ingestelde afbeelding. U moet uw eigen foto opnieuw uploaden.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: 40PFL9606K/02 , 58PFL9956H/12 , 40PFL8606H/12 , 52PFL9606H/12 , 37PFL9606H/12 , 46PFL9706H/12 , 46PFL8606H/12 , 46PFL8686H/12 , 32PFL9606H/12 , 46PFL8505H/12 , 40PFL8505H/12 , 42PFL6805H/60 , 58PFL9955H/12 , 42PFL6805H/12 , 52PFL8605H/12 , 40PFL9705H/12 , 46PFL9705H/12 , 40PFL8605K/02 , 32PFL9705H/12 , 37PFL8605H/12 , 46PFL8685H/12 , 46PFL8605H/12 , 40PFL8605H/12 , 32PFL8605H/12 , 40PFL8664H/12 , 40PFL9704H/12 , 40PFL9904H/12 , 52PFL9704H/12 , 46PFL9704H/12 , 37PFL9604H/12 , 32PFL9604H/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Veelgestelde vragen

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.