0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn zenders zijn gewist nadat ik de TV-software heb bijgewerkt. Hoe los ik dit op?

    Gepubliceerd op 2019-09-10

    Er is een nieuwe verbetering aangebracht in de nieuwe softwareversie om het zoeken naar zenders te verbeteren. Hiervoor moeten de TV-zenders opnieuw worden geïnstalleerd wanneer u de TV-software bijwerkt van versie TPM61E_2.11 (of lager) naar versie TPM61E_2.14 (of hoger).

    OPMERKING: nadat u de zenders opnieuw hebt geïnstalleerd, kunt u met de functie REORDER (Herordenen) in het optiemenu in de gewenste volgorde plaatsen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.