0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Waarom zie ik het 3D-effect van mijn 3D-disc niet?

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Het probleem kan worden veroorzaakt door een ongeschikte 3D-bril. Voor bepaalde 3D-discs kunt u alleen een traditionele bril met een ROOD/GROEN-filter gebruiken in plaats van een actieve 3D-bril.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: BDP5700/12 , HTB4150B/12 , HTB4152B/12 , BDP5602/12 , BDP5600/12 , HTS7212/12 , HTS3261/12 , HTS4282/12 , HTS3271/12 , HTS8562/12 , HTS9241/12 , HTS7201/12 , HTS9221/12 , HTS4561/12 , HTS5591/12 , HTS5561/12 , HTS5581/12 , HTS5582/12 , HTS5592/12 , HTS4562/12 , HTS7202/12 , HTS5562/12 , HTS3231/12 , BDP9600/12 , HTS9540/12 , BDP8000/12 , HTS3260/12 , HTS3580/12 , HTS3560/12 , HTS5220/12 , HTS5580/12 , HTS7140/12 , HTS5590/12 , HTS5560/12 , HTS9520/12 , HTS9140/12 , BDP7500B2/12 , BDP7500S2/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.