0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    De Philips Wake-up Light-app werkt niet met de nieuwste iOS-versie

    Gepubliceerd op 2016-12-13

    Als u wilt blijven genieten van de Wake-up Light, zorg er dan voor dat u iOS8, iOS7 of iOS6 en de nieuwste versie van de Philips Wake-up Light-app (versie 1.0.11) hebt geïnstalleerd.

    Installeer de app opnieuw als het probleem zich blijft voordoen

    Verwijder de app van uw iPhone/iPod touch door op het pictogram van de Wake-up Light te drukken tot 'x' verschijnt op het pictogram. Druk op de 'x' en bevestig dat u de app wilt verwijderen. Installeer de app vervolgens opnieuw via de AppStore.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: HF3550/01 .

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Warranty icon

    Wij staan garant voor kwaliteit, zodat je zorgeloos kunt
    genieten

    Refurbishment icon

    Wij geven producten een tweede leven met refurbished edities*

    Parts and accessories

    Wij helpen je om onderdelen te vervangen, niet het hele product*

    Sustainability icon

    Wij nemen verantwoordelijkheid voor onze impact op het milieu

    *Alleen van toepassing op Persoonlijke verzorging, Verzorging voor moeder en kind en Huishoudelijke artikelen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.