• Gratis retour, 30 dagen bedenktijd

  • Gratis verzending vanaf 20 €

  • Kies uit meer dan 2000 artikelen en accessoires

NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Producten

    Veelgestelde vragen

    Soms loopt de app 's nachts vast en functioneert het alarm 's morgens niet goed. Wat kan ik doen?

    Als u wilt blijven genieten van de Wake-up Light, zorg er dan voor dat u iOS8, iOS7 of iOS6 en de nieuwste versie van de Philips Wake-up Light-app (versie 1.0.11) hebt geïnstalleerd.

    Installeer de app opnieuw als het probleem zich blijft voordoen

    Verwijder de app van uw iPhone/iPod touch door op het pictogram van de Wake-up Light te drukken tot 'x' verschijnt op het pictogram. Druk op de 'x' en bevestig dat u de app wilt verwijderen. Installeer de app vervolgens opnieuw via de AppStore.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: HF3550/01 .

    Problemen oplossen
    Apparaat(1)

    Niet waar u naar op zoek bent?

    Hebben we uw vraag zo beantwoord?

    Zo niet, neem dan contact met ons op.