• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Support

    Bestellen

    Let op
    Vanwege een technisch probleem is de bevestigingsmail voor uw bestelling mogelijk vertraagd. Neem contact met ons op als u de bevestiging niet binnen 48 uur hebt ontvangen.
    Let op
    Vanwege een technisch probleem ontvangt u mogelijk geen verzendbevestiging. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Uw bestelling wordt echter op de gebruikelijke wijze verwerkt en wordt binnen de verwachte levertijd bezorgd.
    Let op
    De levertijden zijn momenteel langer dan normaal vanwege een hoog bestellingsvolume. We doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. We sturen een e-mail zodra uw bestelling is verzonden.
    Let op
    We ontvangen momenteel veel oproepen. Mogelijk is de wachttijd aan de telefoon wat langer. Probeer ons eventueel op een ander tijdstip te bellen. Onze excuses voor het ongemak.
    Let op
    De verwerkingstijd voor restituties is momenteel langer dan normaal vanwege de drukke periode. We doen ons best om verzoeken zo snel mogelijk te verwerken. We sturen een bevestigingsmail na afronding.
    Let op
    Vanwege gepland onderhoud kunt u mogelijk tijdelijk geen producten op onze website kopen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. U kunt onze producten ondertussen bij andere retailers kopen.
    Let op
    Vanwege gepland onderhoud kan de bevestigingsmail voor uw bestelling tijdelijk vertraagd zijn. Dit heeft geen invloed op de verwerking en levering van uw bestelling. Neem contact met ons op als u de bestellingsbevestiging niet binnen 48 uur hebt ontvangen.
    Let op
    Vanwege onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om een product aan uw winkelwagen toe te voegen. Dit zal zo snel mogelijk worden opgelost. We hopen u op een ander moment weer te zien.
    Let op
    Vanwege een technisch probleem kunt u op onze website mogelijk tijdelijk niet voor producten betalen met [PAYMENT_METHOD]. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. U kunt onze producten ondertussen met een andere betaalmethode afrekenen of bij andere retailers kopen.
    Let op
    Als u belt over de terugroepactie van de Philips-slaapapapneu- en -beademingstoestellen, kunt u onze website bezoeken op www.philips.com/src-update.

    Bestelling plaatsen

    Hoe bestel ik een product?

    Volg de onderstaande stappen om een product te bestellen:

    1. Als je een product hebt gevonden dat je graag wilt bestellen, plaats het product dan in je digitale winkelmandje via de oranje knop ‘in winkelwagen’.
    2. Als je al ingelogd bent, kun je meteen verder met je bestelling. Ben je niet ingelogd? Dan kun je kiezen om in te loggen op je Philips Webshop account of een nieuw account aan te maken als je er nog geen hebt. Je kunt er ook voor kiezen om verder te gaan zonder account.
    3. Je kunt je bestelling door UPS laten bezorgen of deze ophalen bij een UPS afhaalpunt, de keuze is aan jou.
    4. Kies vervolgens een van onze betaalwijzen en reken je bestelling af.
    5. Je ontvangt van ons een bestelbevestiging per e-mail.
    6. Als je bestelling is verzonden, ontvang je een UPS Track & Trace nummer per e-mail.
       

    Het is helaas (nog) niet mogelijk om je product telefonisch te bestellen.
     

    Gerelateerde vragen:

    Was dit nuttige informatie?

    Bestelling annuleren

    Hoe annuleer ik mijn bestelling?

    Om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, verwerken wij direct alle bestellingen automatisch. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen tussen het moment van bestellen en aflevering.

    Je kunt je pakket wel weigeren aan de deur of na ontvangst je bestelling kosteloos naar ons retour sturen. Meld je retour aan door contact op te nemen met de klantenservice.

    Het bedrag van je bestelling wordt dan automatisch teruggestort. Dit kan tot maximaal 10 werkdagen duren.

    Was dit nuttige informatie?

    Hoe kan ik mijn afleveradres wijzigen?

    Het wijzigen van het afleveradres, nadat een bestelling is geplaatst, is niet altijd mogelijk. Wij adviseren je om te wachten op je Track & Trace-nummer zodra het product is verzonden. Je kunt dan rechtstreeks contact opnemen met UPS of UPS.be bezoeken. Met je Track & Trace-nummer kun je controleren of het wijzigen van het afleveradres mogelijk is.

    Helaas kan de klantenservice het afleveradres niet voor je wijzigen.

    Was dit nuttige informatie?

    Status van je bestelling

    Mijn order is geannuleerd

    De meestvoorkomende reden dat een bestelling wordt geannuleerd komt doordat het product niet op voorraad is op het moment van verzending. Als dat het geval is dan wordt je per e-mail hiervan op de hoogte gesteld. Je ontvangt automatisch een terugbetaling binnen 10 werkdagen als je al betaald hebt.

    Wij raden je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen door een andere product te kiezen, of te kiezen voor een ander variant van hetzelfde product. Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te plaatsen voor een product dat niet op voorraad is.

    Was dit nuttige informatie?

    Hoe volg ik de status van mijn bestelling?


    Je kunt de status van je bestelling gemakkelijk zelf volgen. Klik hier om je bestelling op te vragen. Vul je bestelnummer en e-mailadres in en klik op ‘bestelling zoeken’.

    Was dit nuttige informatie?

    Voorraadstatus

    Is mijn product op voorraad?


    Wij doen er alles aan om al onze producten ruim op voorraad te hebben, daarom kun je ervan uit gaan dat je product op voorraad is. Als er van een product minder dan 10 stuks op voorraad zijn, dan wordt de actuele voorraadstatus getoond. Wanneer een product is uitverkocht, kun je het helaas niet meer bestellen.

    Was dit nuttige informatie?

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.