-
Waar kan ik de actie vinden die bij mijn product hoort?
-
Deze kan je terugvinden op de actiepagina.
Was dit nuttige informatie?
-
Ik kan de actie niet vinden op de website. Wat nu?
-
Acties zijn alleen zichtbaar op onze website gedurende de looptijd van de actie. Zodra de actieperiode is begonnen, kan je je inschrijven. Is de actieperiode al voorbij? Dan is de actie niet meer zichtbaar. Je kan dan niet meer deelnemen aan de actie.
Was dit nuttige informatie?
-
De actiepagina werkt niet. Wat nu?
-
Het is mogelijk dat de website tijdelijk niet werkt. Wij willen je vragen om het later nog eens te proberen, onze excuses voor het ongemak. Blijf je deze problemen ondervinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Was dit nuttige informatie?
-
Ik kreeg een foutmelding tijdens mijn inschrijving. Is alles wel goed gegaan?
-
Als je inschrijving goed is gegaan, dan ontvang je binnen een paar uur een bevestigings-e-mail. Heb je na een dag nog geen bevestigings-e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Was dit nuttige informatie?
-
Hoe kan ik meedoen aan een actie?
-
Je vindt een overzicht van alle acties hier, controleer goed of de actie nog geldig is. Als je aan de voorwaarden van de actie voldoet, kun je eraan meedoen.
Was dit nuttige informatie?
-
Ik kan mijn factuur of aankoopbewijs niet uploaden. Wat nu?
-
Je kunt je factuur of aankoopbewijs alleen uploaden als deze voldoet aan de bestandsvoorwaarden. Het is alleen mogelijk om een *.jpg, *.jpeg, *.jpe, *.png, *.gif, *.bmp, of *.pdf bestand te uploaden van maximaal 5 MB. Andere bestandstypes en bestanden die groter zijn dan 5 MB kunnen niet worden verwerkt.
Was dit nuttige informatie?
-
Ik heb mijn product buiten de actieperiode gekocht. Kan ik alsnog meedoen?
-
Heb je het product twee dagen voor aanvang van de actie gekocht? Dan kan je toch deelnemen aan de actie. Hiervoor moet je bij de aankoopdatum de startdatum van de actie invullen. Deze kan je terugvinden in de actievoorwaarden.
Heb je het product na de einddatum van de actie gekocht? Dan kan je helaas niet meer deelnemen aan de actie.
Was dit nuttige informatie?
-
Ik heb geen e-mailadres. Wat nu?
-
Als je geen e-mailadres hebt, kunnen wij je ook registreren voor de actie. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Was dit nuttige informatie?
-
Op mijn aankoopbewijs staat een andere naam. Is dat erg?
-
Dit is geen probleem. Je kan je gewoon inschrijven met je eigen naam en adresgegevens.
Was dit nuttige informatie?
-
Ik heb een e-mail ontvangen dat mijn inschrijving incompleet is. Wat nu?
-
In de e-mail staat een persoonlijke link met een wachtwoord. Deze kan je gebruiken om de ontbrekende gegevens aan te vullen.
Staat er in de e-mail dat je aankoopbewijs ontbreekt, maar heb je deze wel geüpload? Controleer dan of je daadwerkelijk een aankoopbewijs hebt geüpload. Een pakbon, verzendbevestiging, afschrift, of afleverbon zijn bijvoorbeeld geen geldige aankoopbewijzen.
Was dit nuttige informatie?
-
Ik heb meegedaan aan een cashback actie, maar heb minder geld ontvangen dan ik had verwacht. Hoe kan dat?
-
Het cashbackbedrag is afhankelijk van welk product je gekocht hebt. Dit bedrag staat altijd vermeld in de actievoorwaarden.
Was dit nuttige informatie?
-
De 4 weken zijn voorbij, maar ik heb nog steeds geen cashback, terugbetaling of actieproduct ontvangen. Waar blijft deze?
-
Het kan in totaal 8 weken duren voordat je je cashback, terugbetaling of actieproduct ontvangt. We doen maximaal 4 weken over de goedkeuring en daarna maximaal 4 weken over het uitbetalen van uw cashback, de terugbetaling of het versturen van uw product. Wacht u al langer dan 8 weken? Neem dan contact op met onze klantenservice om te controleren of uw inschrijving goed is verwerkt.
Was dit nuttige informatie?
-
Ik heb nog geen cashback, terugbetaling of actieproduct ontvangen. Waar blijft deze?
-
Het kan in totaal 8 weken duren voordat je de cashback, terugbetaling of het actieproduct ontvangt. We controleren uw inschrijving binnen 4 weken. Is uw inschrijving goedgekeurd? Dan ontvangt u binnen 4 weken uw cashback, terugbetaling of actieproduct.
Was dit nuttige informatie?
-
Ik heb nog geen bevestigings-e-mail ontvangen. Is alles wel goed gegaan?
-
Je ontvangt de bevestigings-e-mail binnen een paar uur na de inschrijving.
Als je na een dag nog geen bevestigingse-mail hebt ontvangen, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Controleer ook altijd even je spamfilter, het kan zijn dat de bevestigings-e-mail hier per ongeluk in terecht is gekomen.
Was dit nuttige informatie?
-
Ik heb een e-mail ontvangen dat mijn deelname is afgewezen. Waarom?
-
Om deel te nemen aan een actie dien je aan alle actievoorwaarden te voldoen. In de e-mail die je hebt ontvangen, wordt uitgelegd waarom je deelname is afgewezen. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Was dit nuttige informatie?