NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-stoomgenerator wordt niet meer warm

    Gepubliceerd op 17 juli 2025

    Als uw Philips-stoomgenerator niet opwarmt, vindt u de mogelijke oorzaken en oplossingen in de gedeelten hieronder.

    Als uw Philips-stoomgenerator is ingeschakeld en het blauwe/witte aan/uit-lampje of het LED-lampje op het handvat knippert maar de zoolplaat koud blijft, is de automatische uitschakelmodus van de stoomgenerator mogelijk ingeschakeld.

    Als het strijkijzer vier tot tien minuten niet is gebruikt, wordt de automatische uitschakelmodus geactiveerd. Druk op de aan-uitknop om het apparaat weer in te schakelen.

    Stel de temperatuur in op het juiste niveau voor de stof die u aan het strijken bent.

    Na twee tot drie minuten zou de zoolplaat heet moeten zijn.

    Controleer het netsnoer, de stekker en het stopcontact om er zeker van te zijn dat alles goed is aangesloten. Gebruik geen verlengsnoer.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.