NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Er lekt stoom of water uit de EASY DE-CALC-knop van mijn Philips-stoomgenerator

    Gepubliceerd op 14 juli 2025

    Als er stoom of water onder uit de EASY DE-CALC-knop van uw Philips-stoomgenerator lekt, vindt u hieronder mogelijke oorzaken en oplossingen.

    Schakel het apparaat uit en laat het twee uur afkoelen. Schroef de EASY DE-CALC-knop los en schroef deze vervolgens op de juiste wijze terug op het apparaat.

    Opmerking: Er kan wat water ontsnappen wanneer u de knop verwijdert.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Contact opnemen met Philips

    We helpen je graag

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.