NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips HomeRun-robotstofzuiger maakt geen verbinding met de Philips HomeRun-app

    Gepubliceerd op 06 december 2023
    Als de Philips HomeRun-robot met dweilfunctie geen verbinding maakt met de Philips HomeRun-app, lees dan het onderstaande artikel om mogelijke oorzaken en oplossingen te zoeken. 
    homerun-modellen

    U kunt de robot met de Philips HomeRun-app koppelen door op de knop 'Add robot' (Robot toevoegen) te tikken en de instructies te volgen. Als het koppelen mislukt, volgt u de onderstaande stappen om het probleem op te lossen:

    Controleer of
    uw robot is ingeschakeld. Controleer of uw robot volledig is opgeladen, of het station is aangesloten op een stopcontact en of de robot is ingeschakeld. 

    Controleer uw Wi-Fi-wachtwoord
    Controleer of u het juiste wachtwoord voor het Wi-Fi-thuisnetwerk in de app hebt ingevoerd. 

    Selecteer het juiste model robot
    Selecteer het juiste model wanneer u de robot aan de app toevoegt.

    • Met Station voor automatisch legen: XU7100, XU3110 of XU3100
    • Zonder Station voor automatisch legen: XU7000 of XU3000
    • Met dockingstation: XU6500

    Controleer of de robot in de verbindingsmodus voor Wi-Fi staat
    Voor een geslaagde koppeling met de app moet de robot in de verbindingsmodus voor Wi-Fi staan. De aan-uitknop en de Home-knop op de robot knipperen om aan te geven dat de verbindingsmodus voor Wi-Fi is geactiveerd. Om de robot in de verbindingsmodus voor Wi-Fi te zetten, houdt u de aan-uitknop en de Home-knop tegelijkertijd drie seconden ingedrukt. De lampjes in de knoppen knipperen oranje om aan te geven dat de robot zich in de Wi-Fi-installatiemodus bevindt (zie onderstaande afbeelding).

    Controleer of uw Wi-Fi-thuisnetwerk correct werkt
    . Controleer uw internetverbinding. Als uw netwerk traag is, schakelt u de router uit en weer in.

    Plaats het station dichter bij uw router
    . Het laadstation van de robot moet op een locatie met een goede Wi-Fi-dekking worden geplaatst. Plaats het station dichter bij de router voor een sterker Wi-Fi-signaal. 

    Nieuwste versie van de Philips HomeRun-app
    Controleer of u de nieuwste versie van de Philips HomeRun-app gebruikt. Ga hiervoor naar de app store en controleer of er een update beschikbaar is.

    Bekijk hieronder onze video's, afhankelijk van uw model, voor stapsgewijze instructies om de robot te verbinden met de app.

    Play Pause
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.