• Als gevolg van een upgrade van het IT-systeem tussen 29 juni en 6 juli zullen onze standaard levertijden worden verlengd. Alle bestellingen die tussen deze datums worden geplaatst, worden na 6 juli verzonden.

NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    De oplaadstekker van mijn Philips SmartClean past niet

    Gebruik de onderstaande tip als u problemen ondervindt bij het plaatsen van de lader van uw SmartClean-systeem.

    Hoek van de stekker is onjuist

    De stekker past op het Philips SmartClean-systeem wanneer deze goed is geplaatst.

    Kantel uw SmartClean-apparaat zodat het een hoek van 45 graden maakt met de oplaadkabel. Plaats de kabel nu in de aangegeven sleuf.

    Zorg er ook voor dat u de originele oplaadkabel gebruikt die bij uw Philips SmartClean-systeem is meegeleverd.

    Oplader in het Philips SmartClean-systeem plaatsen

    Opmerking

    Verwijder de SmartClean-cassette voordat u het apparaat kantelt.

    U kunt de cassette verwijderen door het vak aan de onderkant te openen en de cassette te verwijderen.

    Als u nog steeds problemen ondervindt bij het opladen van het apparaat, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.

    Reparatie en omruiling registratie