NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Ik kan de stoominstellingen van mijn Philips Azur Elite-strijkijzer niet wijzigen

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Als u de instellingen van uw Philips Azur Elite-stoomstrijkijzer niet kunt wijzigen, leest u in de volgende regels hoe u dit probleem kunt oplossen.

    Uw Azur Elite-strijkijzer is uitgerust met vier verschillende stoomstanden: DynamIQ (stomen tijdens het bewegen), MAX (voortdurend maximale stoom), ECO (voortdurend minimale stoom), en Geen stoom
    Voor het wijzigen van de instellingen van uw Azur Elite-strijkijzer moet u het strijkijzer iets kantelen (20 graden) en tegelijkertijd de knop boven op het handvat indrukken.

    Als u dit niet gelijktijdig doet, kunt u de instellingen niet wijzigen.

    De stoominstellingen van het Philips Azur Elite-strijkijzer wijzigen
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.