• Als gevolg van een upgrade van het IT-systeem tussen 29 juni en 6 juli zullen onze standaard levertijden worden verlengd. Alle bestellingen die tussen deze datums worden geplaatst, worden na 6 juli verzonden.

NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Producten

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    De borstel van mijn Philips VisaPure-gezichtsreiniger is beschadigd

    De borstel van uw Philips VisaPure kan na enige tijd slijten of vervormd lijken. U kunt proberen de oorspronkelijke vorm van de opzetborstel te herstellen door de opzetborstel ongeveer 90 seconden in warm water te zetten. Als dit niet helpt, is het tijd om uw opzetborstel te vervangen. U kunt een vervangend product bestellen in onze onlineshop.

    Problemen oplossen

    Voeding/opladen/levensduur batterij (1)

    Reparatie en omruiling registratie