NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Avent-babyfoon wordt niet opgeladen

    Gepubliceerd op 2019-11-17

    Het kan gebeuren dat de ouder- of babyunit van je Philips Avent-babyfoon niet wordt opgeladen. Gebruik deze mogelijke oorzaken en oplossingen om te proberen dit zelf op te lossen.

    Wanneer je de ouderunit in het oplaadstation plaatst, moet het lampje van de batterij-indicator gaan branden om aan te geven dat de ouderunit wordt opgeladen. Het kan even duren voordat het batterijpictogram op het LCD-scherm wordt weergegeven. Dit kan soms tot een uur duren.

    batterij-indicator lamp philips Avent dect babyfoon baby

    Oplaadbare batterijen hebben een beperkte levensduur. Het kan gebeuren dat de oplaadbare batterijen in de ouderunit van de Philips Avent-babyfoon leeg zijn. Probeer de oplaadbare batterijen op te laden met een andere oplader. Als de batterijen leeg blijven, moet je mogelijk de oplaadbare batterijen vervangen.

    Zorg ervoor dat de ouderunit van je Philips Avent-babyfoon is aangesloten op de oplader. Volg deze stappen om te controleren of deze is verbonden:

    1. Maak de metalen contactplaat aan de onderkant van de ouderunit schoon met een droge doek voor het verwijderen van stof en vuil.
    2. Plaats de ouderunit opnieuw. De contactplaat aan de onderkant van de ouderunit moet volledig contact maken met de oplader.

    Opmerking: Deze oplossing is niet van toepassing op de SCD560- en SCD71X-serie van de Philips Avent-babyfoon.

    metalen contactplaat ouderunit philips Avent babyfoon

    Zowel de ouderunit als de babyunit worden geleverd met een oplader. Controleer of de oplader de oorzaak is en verwissel de oplader van de babyunit met de oplader van de ouderunit.

    Probleem verplaatst mee met oplader
    'Verplaatste' het probleem zich mee met een van de opladers? Dit geeft aan dat de oplader defect is. Je kunt een nieuwe oplader kopen bij philips.com/parts-and-accesories.

    Probleem ligt niet bij de oplader
    Als het probleem zich blijft voordoen en zich niet mee 'verplaatst' met een van de opladers, is er mogelijk een technisch probleem met een van de units. Neem dan contact met ons op voor meer hulp.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.