0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Philips-ondersteuning

    Hoe kan ik mijn Philips SmartPro-robot resetten?

    Gepubliceerd op 29 November 2022

    Als u zich afvraagt hoe u uw Philips SmartPro-robot opnieuw moet starten of instellen, ziet u hier of we uw vragen kunnen beantwoorden.

    Hoe start ik de SmartPro Philips-robot opnieuw

    U kunt uw SmartPro-robot herstellen naar de standaardfabrieksinstellingen
    Let op: als u de standaardinstellingen herstelt, wordt elke verbinding met de Philips Air+-app verwijderd.

    De standaardinstellingen herstellen:

    1. Schakel de SmartPro-robot in.
    2. Houd op het robotdisplay de reinigingsmodusselectie- en Wi-Fi-knop tegelijkertijd ongeveer drie seconden ingedrukt. Nadat het resetten is voltooid, piept de robot en knippert de Wi-Fi-status-LED oranje.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: FC8778/01 , FC8832/01 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.