1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Krijg de ondersteuning die u nodig hebt
    Zoekt u een specifieke oplossing voor uw product?

    Blijft de Philips Treatment-app actief op de achtergrond?

    Bijgewerkt op 2017-05-05

    Ja, de app blijft actief als het scherm vergrendelt of als u overschakelt naar een andere app. Het apparaat zet tevens de behandeling voort.

    Behandeling op de achtergrond stopzetten

    U kunt de behandeling op de achtergrond echter stopzetten in de app-instellingen via 'Instellingen' – 'Behandeling op achtergrond uitvoeren'.
    Als u ervoor kiest de behandeling op de achtergrond stop te zetten, stopt de behandeling zowel in de app als op het apparaat. Dit gebeurt alleen als u teruggaat naar het hoofdscherm van uw mobiele apparaat of als u overschakelt naar een andere app. Als het scherm automatisch vergrendelt terwijl de app nog openstaat op uw scherm, wordt de behandeling voortgezet. Als u vervolgens het scherm ontgrendelt, ziet u de app en de voortgezette behandeling.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op het volgende modelnummer: PR3741/00 , PR3743/00 , PR3840/00 .

    Veelgestelde vragen

    Registreer uw product

    Registreer uw product

    Houd de dekking van de garantie van het product in de gaten

    Kom in aanmerking voor cash-back, cadeaus en speciale aanbiedingen

    Krijg eenvoudig toegang tot productondersteuning

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.