NL
FR
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Logo van de HomeID-app

    Til uw keuken, woonkamer en nog veel meer naar een hoger niveau met HomeID

    Download de HomeID-app en til uw huis naar een hoger niveau.

    De HomeID-app downloaden

    Inspiratie en connectiviteit. De gloednieuwe HomeID-app.

    Telefoon met scherm van de HomeID-app naast een kop heerlijke koffie

    Uw gateway naar een verbonden huis

    Uw gateway naar een verbonden huis

    • Toegang tot uw apparaten thuis - waar u ook bent!
    • Ontdek uw nieuwste voedselobsessies en recepten
    • Word onderdeel van een rijke community van amateur- en professionele koks en nog veel meer!

    Vrouw kijkt naar smartphone met de community-sectie van de HomeID-app

    Word onderdeel van de HomeID-community

    Word onderdeel van de HomeID-community

    Of u nu uw volgende favoriete recept wilt ontdekken, uw nieuwste creatie met andere foodies wilt delen of gewoon inspiratie wilt opdoen, in onze community kan het allemaal.

    HomeID zit vol met nieuwe functies, waaronder:

    HomeID zit vol met nieuwe functies, waaronder:

    Logo van de HomeID-app

    Download de HomeID-app en ontsluit het ware potentieel van uw huis!

    HomeID QR-code

    Meer informatie

    Heeft deze update invloed op mijn geregistreerde account voor de apps NutriU (Kitchen+) en/of Coffee+?

    Nee, u kunt zich aanmelden bij HomeID met dezelfde inloggegevens die u gebruikt voor NutriU (Kitchen+) en Coffee+.

    Moet ik mijn apparaten opnieuw toevoegen?

    Nee, alle apparaten uit uw profiel zijn automatisch beschikbaar in HomeID, inclusief gekoppelde apparaten. 

    Moet ik mijn instellingen en voorkeuren bijwerken? 

    Nee, uw accountinstellingen uit de oude app zijn al beschikbaar in HomeID, dus u hoeft ze niet bij te werken (tenzij u dat wilt).

    Wat gebeurt er met mijn recepten, favorieten en receptenboeken? 

    Ze staan al voor u klaar in HomeID.

    Welke nieuwe apparaten zullen er beschikbaar zijn? 

    Naast alle apparaten van NutriU (Kitchen+) hebben we alle koffiezetapparaten toegevoegd die worden ondersteund door de Coffee+-app. Al deze apparaten zijn beschikbaar om toe te voegen in HomeID, afhankelijk van lokale beschikbaarheid. Blijf op de hoogte van updates over nieuwe productcategorieën die worden uitgerold. 

    Zijn er wijzigingen in het privacybeleid van de app? 

    Nee, onze toewijding aan uw privacy en accountbeveiliging blijft net zo sterk.

    Kan ik me afmelden voor de wijziging? 

    Nee, alle gebruikers van NutriU (Kitchen+) en Coffee+ worden automatisch overgezet naar HomeID wanneer de app wordt bijgewerkt. We hebben hard gewerkt om u de beste gebruikerservaring te bieden. 

    In welke landen is de HomeID-app beschikbaar?

    De HomeID-app zal beschikbaar zijn in alle landen waar de apps NutriU en Coffee+ nu beschikbaar zijn.  

    Waarom de verandering?

    In ons streven om u de best mogelijke app-ervaring te bieden, hebben we hard gewerkt aan het verfijnen van alle aspecten van de app. De komende veranderingen zijn meer dan alleen een facelift – ze betekenen een sprong voorwaarts in functionaliteit, design en de algehele tevredenheid van u als gebruiker.

    Waarom HomeID?

    Thuis is waar zoveel momenten van uw leven plaatsvinden, zowel grote als kleine. Uw huis, de mensen waarmee u dat deelt en hoe u ervoor kiest om uw dagelijks leven vorm te geven, maken deel uit van wie u bent. 

     

    Uw thuis (Home) en identiteit (ID) zijn met elkaar verbonden en daarom hebben we deze twee Engelse woorden gecombineerd tot de naam van onze nieuwe app. 

    Hoe zit het met de NutriU Community? 

    Alle community-functies zijn beschikbaar in HomeID, waaronder reageren, delen en uw eigen recepten en receptenboeken maken. 

    Moeten gebruikers van de NutriU-app de app opnieuw downloaden?

    Nee, het is gewoon een normale nieuwe update van de app waarbij deze verandert van NutriU in HomeID. 

    Is de Coffee+-app na de lancering nog steeds beschikbaar? 

    De Coffee+-app wordt direct afgesloten na het voltooien van de twee stappen: 
     

    1. De HomeID-app komt beschikbaar voor alle gebruikers van de Coffee+-app. 

    2. Alle gebruikers van de Coffee+-app en hun profielen worden gemigreerd naar de HomeID-app.  

    Moet ik de HomeID-app downloaden?

    Ja, alle gebruikers van de Coffee+-app moeten de HomeID-app downloaden om de nieuwste inspiratie en begeleiding voor hun apparaat te krijgen. De koppeling voor het downloaden van de nieuwe app is ook beschikbaar in de Coffee+-app.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.