okt 05, 2020

Het is de Week van de Belgische Mode; ontdek hét product om je kledij duurzaam te verzorgen

Philips is trotse partner van de Week van de Belgische Mode, een nationaal initiatief van Mode Unie, de federatie voor de zelfstandige modedetailhandel, en Creamoda, de Belgische modefederatie voor merken en producenten.

Philips, Best Brand Award 2020 winnaar in de categorie Small Domestic Appliances, heeft als wereldleider in strijken een lange geschiedenis in het maken van strijkijzers, stoomgeneratoren en kledingstomers. De Philips Steam&Go Plus is de nieuwste innovatie in het Garment Care gamma. Deze handige kledingstomer is speciaal ontworpen voor de jongere generatie die op zoek is naar een compactere en gemakkelijkere oplossing om kledij moeiteloos te ontkreuken en op een duurzame manier te onderhouden.

Dit is geen strijkijzer. Het is een revolutionair product ontwikkeld om kledij gemakkelijk, eenvoudig, en flexibel te stomen. Je kan het gebruiken om kledingstukken snel op te frissen en kreukvrij te maken, om de hygiëne van je kledij te verbeteren door het verwijderen van bacteriën, en om op een duurzame manier zorg te dragen voor je stoffen en het milieu.

Gemakkelijk ontkreuken, zonder gedoe, op elk moment. Of het nu last minute is of mooi op tijd, je hebt geen strijkplank nodig. Stomen doe je probleemloos horizontaal of verticaal.

Je draagt zorg voor je kleren én het milieu door ze minder te wassen en meer te dragen. Stomen doodt 99,9% bacteriën[1] en verwijdert geuren. Wanneer kleren die nog geen wasbeurt nodig hebben stoomt, kan je ze opfrissen om op een andere dag te dragen. In een handomdraai fris je ook delicate stoffen op. Dat betekent minder bezoek aan de stomerij. Door meer te stomen en minder te wassen draag je dus zorg voor je kleren en de planeet.

Waarom kiezen voor de Steam&Go Plus kledingstomer van Philips?

Continue stoom en een aangename ervaring

Dankzij de verwarmde metalen plaat kan je je kleding zowel hangend als liggend stomen (op het bed of de zetel); gemakkelijk en snel.

Betere hygiëne door verwijdering van bacteriën

De afgelopen maanden zijn we meer gaan zoeken naar gezonde en hygiënische oplossingen. De hete stoom van onze producten doodt 99,9% bacteriën, verfrist en verwijdert geuren van kleding en andere stoffen in huis.

Langere levensduur voor uw kleding

Sommige kledingstukken wil je na één keer dragen nog niet wassen omdat ze een delicate stof hebben, of omdat de kleren eigenlijk nog niet vuil zijn. Door te stomen kan je kledingstukken nog een keer dragen. Zo draag je meer zorg voor je kledij en voorkom je verkleuring. Bovendien verbruik je minder water, en dat is ook beter voor onze planeet.

Ergonomisch compact ontwerp

De Steam&Go Plus kledingstomer van Philips is ergonomisch ontworpen. Het is licht, compact, en comfortabel te gebruiken en op te bergen. Dit maakt het ook perfect om mee te nemen op reis, voor een strakke look altijd en overal.

Veilig op alle strijkbare stoffen

De kledingstomer is veilig te gebruiken op alle strijkbare stoffen en kledingstukken. De speciaal ontworpen stoomplaat kan veilig tegen elke kledingstuk worden gedrukt zonder risico op verbranding. Het is dus een geweldige oplossing voor delicate stoffen zoals zijde.

Stoom een volledige outfit in één keer

Het waterreservoir kan gemakkelijk worden losgemaakt en is moeiteloos te vullen. Het toestel is klaar voor gebruik in 45 seconden. Hierdoor kan je heel snel een ganse outfit in één keer stomen.

+ Fashionista en Philips Ambassador Tiany Kiriloff, deelt haar tips

[1] *Onafhankelijk getest; gedurende 1 minuut op eenzelfde plaats op het kledingstuk; voor de bacteriesoorten Escherichia coli 8099, Staphylicoccusaureus ATCC 6538, en Canidia albicans ATCC 10231

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHIA) is een toonaangevende aanbieder van gezondheidstechnologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gehele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruik van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT-toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en gezondheidstoepassingen voor consumenten. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. Met wereldwijd circa 81.000 medewerkers en verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen genereerden de activiteiten op het gebied van gezondheidstechnologie in 2019 een omzet van 19,5 miljard euro. Voor nieuws over Philips kunt u terecht op www.philips.be.