jun 06, 2019

Kleding snel en moeiteloos kreukvrij met de kledingstomer van Philips

Brussel, België - De handkledingstomer Philips Steam&Go Plus past perfect in een drukke levensstijl. Deze kledingstomer maakt kleding snel kreukvrij met minimale inspanning zodat je er op elke moment van de dag piekfijn uitziet. Er komt geen strijkplank aan te pas en de stomer biedt ongekend gebruiksgemak met altijd opnieuw een kwaliteitsvol resultaat.

Philips begrijpt dat het best wat moeite kost om er altijd piekfijn uit te zien, en dat gekreukte kleren een slechte eerste indruk kunnen geven, terwijl netjes gestoomde kleren het vertrouwen juist een boost kunnen geven. Het merk weet ook maar al te goed dat vrouwen én mannen tegenwoordig vaak tijd te kort komen. Net daarom biedt de nieuwste kledingstomer van Philips het beste resultaat zodat je kledingkast altijd tiptop in orde blijft.

Een compacte oplossing om je kleding moeiteloos te ontkreuken

Klaar voor een feestje? Hang je kleedje op een kapstok en geef het een snelle stoombeurt zodat je er pico bello uitziet! Met de nieuwe Philips Steam&Go Plus heb je geen strijkplank nodig. Je kan je kleding gewoon ophangen of neerleggen om ze kreukvrij te maken.

De Philips Steam & Go Plus beschikt over de SmartFlow-technologie die zelfs je meest kostbare kledingstuk beschermt. Als je het toestel opwarmt tot een optimale temperatuur, is de plaat veilig voor alle strijkbare stoffen en laat ze geen natte plekken achter. Voor een nog beter resultaat kan de plaat tegen de kleding worden gedrukt zonder enig gevaar voor schroeiplekken. Een geweldige oplossing voor delicate stoffen zoals zijde.

Een elektrische pomp zorgt automatisch voor hete stoom, waardoor je snel kan ontkreuken en tegelijkertijd tot 99,9 % van de bacteriën1 doden. Zo kan je ook alles stomen, van meubelstoffen tot beddengoed tot pluchen speelgoed. Bovendien zorgen accessoires zoals de handige opzetborstel ervoor dat de textielvezels open gaan staan zodat de stoom nog beter zijn werk kan doen, ook bij dikkere kleren zoals jassen en vesten.

De kledingstomer is in slechts 45 seconden stoomklaar en ook het afneembare waterreservoir kan gemakkelijk bijgevuld worden. De 3 meter lange draad zorgt voor extra comfort!

Dankzij het ergonomische design is deze handkledingstomer licht, compact en gemakkelijk te gebruiken. Met een simpele druk op de knop zie je de plooien in je kleding verdwijnen als sneeuw voor de zon! De watertank kan tot 70 ml water bevatten waarmee je probleemloos twee kledingstukken kan stomen. Bovendien kan je dankzij de warmtebestendige tas de Philips Steam&Go Plus overal mee naartoe nemen.

Philips Steam&Go Plus is beschikbaar aan de aanbevolen verkoopprijs van 79,99 EUR.

Over Philips

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHIA) is toonaangevend op het vlak van gezondheidstechnologie en richt zich op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruikt van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en gezondheidstoepassingen voor consumenten. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. Met wereldwijd circa 77.000 medewerkers en verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen genereerden de activiteiten op het gebied van gezondheidstechnologie in 2018 een omzet van 18,1 miljard euro. Voor nieuws over Philips kan u terecht op www.philips.be.