sep 20, 2018

Maak kennis met de Philips High Speed Connected Blender. Je persoonlijke voedingscoach naast jou in de keuken!

• Verbeter je welzijn, op jouw manier, met de nieuwste blender van Philips. Je persoonlijke voedingscoach!

Brussel –  Philips lanceert de High Speed Connected Blender, 's werelds eerste intelligente blender die je in staat stelt smoothies op eigen maat klaar te maken. Hét keukentoestel om je welzijn te verbeteren, op jouw manier. De Philips High Speed Connected Blender is meer dan zomaar een manier om heerlijke en voedzame smoothies te bereiden, want hij motiveert je ook op het vlak van gezond leven en eten. Een innovatieve ingebouwde weegschaal is gekoppeld aan de Philips NutriU-app en helpt je stap voor stap om jouw doelstellingen te halen.

Philips NutriU-app

Philips weet dat een gezonde leefstijl belangrijk is, maar dat het niet altijd makkelijk is om op schema en gemotiveerd te blijven. Hiermee rekening houdend en met de immer stijgende interesse en vraag naar gepersonaliseerde benaderingen, heeft Philips de High Speed Connected Blender ontworpen. Het is de eerste intelligente blender ter wereld die smoothies op maat maakt, en waarmee je jouw specifieke doelstellingen op het vlak van gezond leven kan behalen. Vanuit je eigen keuken kan je via de Philips NutriU-app een aangepast profiel aanmaken waardoor je persoonlijke aanbevelingen ontvangt, of je nu je immuunsysteem wil verbeteren, of je energiepeil wil verhogen, je suiker- en calorie-inname wil inperken of je algemene gezondheidstoestand en welzijn wil verbeteren.

Volop genieten van de voedingsstoffen in fruit, groenten en schaalvruchten

Dankzij de unieke ProBlend 6 3D-technologie en een krachtige motor van 35.000 toeren/minuut, kan de Philips High Speed Connected Blender fijner mixen, voor nog smeuïgere smoothies. De voedingsstoffen in fruit, groenten en schaalvruchten worden uit de celstructuur onttrokken en makkelijk door je lichaam opgenomen. De blender is bovendien voorzien van een ingebouwde weegschaal, zodat ingrediënten niet vooraf moeten worden gewogen. Hierdoor krijg je niet alleen de exacte voedingswaarde voor elke bereide drank, maar wordt ook de juiste hoeveelheid groenten of fruit afgewogen en aangegeven wat de vereiste hoeveelheid voor het smoothie recept is.

De Philips NutriU-app is de app bij uitstek voor de keukentoestellen van Philips. Hij vormt een bron van recepten, tips en aanbevelingen van Philips, om je apparaten optimaal te gebruiken vanaf je smartphone of tablet. De Philips NutriU-app staat in verbinding met de ingebouwde weegschaal van de Philips High Speed Connected Blender en geeft je persoonlijke coaching, gepersonaliseerde programma’s en tips om de ingrediënten voor je smoothie optimaal te gebruiken. Tot slot kun je met de app ook je prestaties door de tijd volgen, wat je helpt jouw vooropgestelde doelstellingen te halen.

Gepersonaliseerd advies van voedingsexperts

Daarnaast doet de Philips NutriU-app een beroep op de voedingsexperts van Philips om advies te geven op basis van je persoonlijke kenmerken - gewicht, lievelingsingrediënten en grootte van de drank. Hij begeleidt je en stuurt je aanmoedigingsberichtjes; zo blijf je gemotiveerd om een gezonder te leven. Naast recepten, geeft de app je ook tips over je slaap en je niveau van fysieke activiteit.  Elk programma is ook opgevat om bepaalde aspecten van je leefstijl te verbeteren.

De Philips High Speed Connected Blender koppelt personalisatie, innovatie, informatie, ideeën en tips van interne experts om je te coachen naar een gezondere leefstijl, dag na dag.

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHIA) is een toonaangevende aanbieder van gezondheidstechnologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gehele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruik van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT-toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en gezondheidstoepassingen voor consumenten. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. Met wereldwijd circa 75.000 medewerkers en verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen genereerden de activiteiten op het gebied van gezondheidstechnologie in 2017 een omzet van 17,8 miljard euro. Voor nieuws over Philips kunt u terecht op www.philips.com/newscenter.

Philips High Speed Connected Blender – meet your personal nutrition coach

The Philips NutriU app helps you reach your healthy living goal