jun 08, 2021

Philips laat geïntegreerde informaticaoplossingen op virtuele HIMSS & Health 2.0 European Health Conference 2021 zien

Philips toont zijn nieuwste verbonden, veilige en schaalbare informaticaoplossingen op het HIMSS en Health 2.0 European Congress, dat virtueel plaatsvindt van 7 tot en met 9 juni 2021. Philips zal zijn klinische en operationele expertise en innovaties laten zien die samenwerking bevorderen en workflows optimaliseren. Deze oplossingen helpen zorgverleners om patiëntuitkomsten, patiëntervaring en werkbeleving van het personeel te verbeteren, en ook de kosten van de zorg te verlagen.

COVID-19 heeft geleid tot een focus op virtuele zorg. Tijdens de pandemie bleek virtuele zorg een waardevol en schaalbaar hulpmiddel voor het leveren van zorg wanneer de middelen beperkt zijn. Zorgverleners zijn op zoek naar informaticaoplossingen en technologie-infrastructuren die hen helpen dit nieuwe zorgmodel te ondersteunen. De bevindingen van de onlangs gepubliceerde Future Health Index geven aan dat bijna twee op de drie leiders in de gezondheidszorg momenteel prioriteit geven aan investeringen aan virtuele zorg. Het afgelopen jaar onderstreepte ook de behoefte aan gecentraliseerd en efficiënt gegevensbeheer. Om artsen te helpen de patiëntuitkomsten te verbeteren en de enorme werkdruk onder zorgverleners te verminderen, zijn interoperabiliteit en leverancier-agnostische oplossingen essentieel voor het integreren van gegevens om voorspellende en bruikbare inzichten te genereren, en voor het efficiënt en effectief verspreiden van deze inzichten over het zorgnetwerk, zodat de juiste zorg op het juiste moment en overal kan worden geleverd.

Philips' oplossingen in de schijnwerpers voor het leveren van de juiste zorg, op het juiste moment

Tijdens het virtuele HIMSS & Health 2.0 European event, Europa's grootste virtuele en digitale gezondheidsevenement, zal Philips zich richten op de volgende belangrijke informaticathema's: Healthcare Anywhere, Digital Transformation, Business Models, Healthcare Consumerization en Precision Care. De Philips-oplossingen die op deze gebieden beschikbaar zijn, maken voorspellende, nauwkeurige en virtuele zorg mogelijk, op basis van het veilige, cloudgebaseerde digitale HealthSuite-platform van Philips.

• Acute Patient Management - continue bewaking die gegevens bij de patiënt houdt en fysiologische trends en inzichten distribueert naar zorgteams op alle punten van zorg. De oplossingen van Philips voor acute patient management brengen apparaten, analyses en diensten samen om vroegtijdige opsporing en passende interventie mogelijk te maken in een veilig, wendbaar en veerkrachtig ecosysteem.
  • Virtuele zorg - De telehealth-oplossingen en -mogelijkheden van Philips stellen zorgverleners in staat om de zorgverlening uit te breiden naar waar, wanneer en hoe deze wordt verleend - want locatie mag nooit een beperking vormen voor patiëntenzorg. Virtuele zorg kan helpen om de efficiëntie te verbeteren met behoud van de kwaliteit van de zorg en om de toewijzing van personeel en de productiviteit te optimaliseren door middel van gegevensgestuurde inzichten.

Tijdens de virtuele conferentie zal Philips ook deelnemen aan de volgende live en on-demand sessies:

• Keynote Presentation on Widening our Perspective on Digital Maturity - Shez Partovi, MD, Chief Innovation and Strategy Officer, Philips, maakte deel uit van een gesprek op 7 juni, 16.20 - 17.00 uur CET. Een opname zal ook on-demand beschikbaar zijn voor degenen die niet live kunnen afstemmen.
  • Best Practice Session on Digital Maturity Featuring Informed Perspectives from HIT Leaders - on-demand, 20-minuten durende sessie beschikbaar op het HIMSS platform tijdens de conferentie.

Details over alle sessies en het volledige programma vindt u hier.

Meer informatie over virtuele zorg

Voor meer informatie over de oplossingen van Philips die tijdens de virtuele Europese HIMSS-conferentie worden gepresenteerd, gaat u naar: www.philips.com/himss en volgt u @PhilipsLiveFrom voor updates. Voor verdere gesprekken over Philips' innovatie in gezondheidsinformatica kunt u ons virtueel of persoonlijk ontmoeten op de HIMSS Global, die van 9 tot 13 augustus 2021 plaatsvindt in Las Vegas (Verenigde Staten).

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG; AEX: PHIA) is een toonaangevende aanbieder van gezondheidstechnologie die zich richt op het verbeteren van de gezondheid van mensen en het bereiken van betere zorgresultaten binnen het gehele gezondheidscontinuüm, van gezond leven en preventie tot diagnostiek, behandeling en thuiszorg. Philips maakt gebruik van geavanceerde technologieën en diepgaand inzicht in klinische toepassingen en de behoeften van consumenten om geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen. De onderneming is marktleider op het gebied van diagnostische beeldvorming, beeldgestuurde behandelingen, medische IT-toepassingen, patiëntbewaking, thuiszorgsystemen en gezondheidstoepassingen voor consumenten. Het hoofdkantoor van Philips is gevestigd in Nederland. Met wereldwijd circa 77.000 medewerkers en verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen genereerden de activiteiten op het gebied van gezondheidstechnologie in 2020 een omzet van 17,3 miljard euro. Voor nieuws over Philips kunt u terecht op www.philips.be.

Meer informatie voor zorgverleners

Heeft u interesse in deze oplossing, neem dan contact op via ons contactformulier.

Gerelateerd nieuws