NL
FR
1
Support

Betalen

Betaalwijzen

Hoe kan ik betalen?
Als je kiest voor de Philips Webshop dan kun je betalen met Bancontact/Mister Cash, creditcard (Visa en Mastercard) en PayPal. Alle betaalwijzen zijn gratis, wij brengen geen betaalkosten in rekening. 

Was dit nuttige informatie?

Vouchercodes

Hoe kan ik mijn promotiecodes inwisselen
Je kunt je promotiecode inwisselen door de code tijdens het afrekenen in te vullen bij ‘promotiecode invoeren’. Om de korting te verwerken klik je op toepassen. Je kunt per bestelling één promotiecode gebruiken.

Was dit nuttige informatie?

Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg tijdens het inwisselen van mijn promotiecode?
Wat vervelend dat je promotiecode niet werkt. De promotiecode is hoofdlettergevoelig en eventuele streepjes (-) horen ook bij de promotiecode. Heb je alles geprobeerd en werkt je promotiecode toch niet? Neem dan even contact met ons op. We helpen je graag verder.

Was dit nuttige informatie?

Betaalfouten

Mijn betaling is niet gelukt
Om betalingsfouten te voorkomen raden we je aan om ervoor te zorgen dat het factuuradres hetzelfde is als het adres dat je hebt opgegeven aan de bank. Zorg er ook voor dat de creditcard/betaalkaart niet is verlopen. Het wissen van je cache en cookies van je internetbrowser kan ook helpen. Wij raden je aan om het opnieuw te proberen. Als dit niet lukt dan kun je een andere betaalwijze proberen. Als het probleem blijft aanhouden, neem dan contact op met je bank of kaartuitgever.

Was dit nuttige informatie?

Facturen

Waar kan ik mijn factuur downloaden?
Wanneer je bestelling is verzonden sturen wij je factuur per e-mail toe.
Je kunt je factuur ook downloaden in je ‘Philips Webshop’ account. Log in op je account. Klik op ‘Je bestelgeschiedenis weergeven’. Selecteer je ordernummer en klik vervolgens op je factuur om deze te downloaden.

Was dit nuttige informatie?