• Philips Shop voordelen:

  • Gratis retourneren

  • Gratis verzending vanaf €20,-

NL
FR
1
0

Winkelwagen

Er zitten momenteel geen artikels in uw winkelwagen.

    Support

    Betalen

    Let op
    Vanwege een technisch probleem is de bevestigingsmail voor uw bestelling mogelijk vertraagd. Neem contact met ons op als u de bevestiging niet binnen 48 uur hebt ontvangen.
    Let op
    Vanwege een technisch probleem ontvangt u mogelijk geen verzendbevestiging. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Uw bestelling wordt echter op de gebruikelijke wijze verwerkt en wordt binnen de verwachte levertijd bezorgd.
    Let op
    De levertijden zijn momenteel langer dan normaal vanwege een hoog bestellingsvolume. We doen ons best om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. We sturen een e-mail zodra uw bestelling is verzonden.
    Let op
    We ontvangen momenteel veel oproepen. Mogelijk is de wachttijd aan de telefoon wat langer. Probeer ons eventueel op een ander tijdstip te bellen. Onze excuses voor het ongemak.
    Let op
    De verwerkingstijd voor restituties is momenteel langer dan normaal vanwege de drukke periode. We doen ons best om verzoeken zo snel mogelijk te verwerken. We sturen een bevestigingsmail na afronding.
    Let op
    Vanwege gepland onderhoud kunt u mogelijk tijdelijk geen producten op onze website kopen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. U kunt onze producten ondertussen bij andere retailers kopen.
    Let op
    Vanwege gepland onderhoud kan de bevestigingsmail voor uw bestelling tijdelijk vertraagd zijn. Dit heeft geen invloed op de verwerking en levering van uw bestelling. Neem contact met ons op als u de bestellingsbevestiging niet binnen 48 uur hebt ontvangen.
    Let op
    Vanwege onderhoud is het tijdelijk niet mogelijk om een product aan uw winkelwagen toe te voegen. Dit zal zo snel mogelijk worden opgelost. We hopen u op een ander moment weer te zien.
    Let op
    Vanwege een technisch probleem kunt u op onze website mogelijk tijdelijk niet voor producten betalen met [PAYMENT_METHOD]. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. U kunt onze producten ondertussen met een andere betaalmethode afrekenen of bij andere retailers kopen.
    Let op
    Als u belt over de terugroepactie van de Philips-slaapapapneu- en -beademingstoestellen, kunt u onze website bezoeken op www.philips.com/src-update.

    Betaalwijzen

    Hoe kan ik betalen?
    Als je kiest voor de Philips Webshop dan kun je betalen met Bancontact/Mister Cash, creditcard (Visa en Mastercard) en PayPal. Alle betaalwijzen zijn gratis, wij brengen geen betaalkosten in rekening. 

    Was dit nuttige informatie?

    Vouchercodes

    Hoe kan ik mijn promotiecodes inwisselen
    Je kunt je promotiecode inwisselen door de code tijdens het afrekenen in te vullen bij ‘promotiecode invoeren’. Om de korting te verwerken klik je op toepassen. Je kunt per bestelling één promotiecode gebruiken.

    Was dit nuttige informatie?

    Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg tijdens het inwisselen van mijn promotiecode?
    Zorg ervoor dat u de vouchercode gebruikt op basis van de betreffende voorwaarden voor de voucher. De promotiecode is hoofdlettergevoelig en eventuele streepjes (-) of speciale tekens maken ook deel uit van de promotiecode. Gebruik de volledige vouchercode die u hebt ontvangen zoals in het onderstaande voorbeeld.
    voucher
    Als u alles hebt geprobeerd en uw promotiecode werkt nog steeds niet, neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder.

    Was dit nuttige informatie?

    Betaalfouten

    Mijn betaling is niet gelukt
    Om betalingsfouten te voorkomen raden we je aan om ervoor te zorgen dat het factuuradres hetzelfde is als het adres dat je hebt opgegeven aan de bank. Zorg er ook voor dat de creditcard/betaalkaart niet is verlopen. Het wissen van je cache en cookies van je internetbrowser kan ook helpen. Wij raden je aan om het opnieuw te proberen. Als dit niet lukt dan kun je een andere betaalwijze proberen. Als het probleem blijft aanhouden, neem dan contact op met je bank of kaartuitgever.

    Was dit nuttige informatie?

    Facturen

    Waar kan ik mijn factuur downloaden?
    U ontvangt uw factuur via e-mail binnen 1-2 werkdagen nadat u uw bestelling hebt geplaatst. 

    Zodra deze beschikbaar is, kunt u uw factuur ook downloaden in uw Philips Shop-account. Log in bij uw account. Klik op 'Uw bestelgeschiedenis weergeven'. Selecteer uw bestelnummer en klik vervolgens op de factuur om deze te downloaden.

    Hebt u liever toegang tot uw factuur zonder account? U kunt hier uw e-mailadres en bestelnummer invoeren. Klik vervolgens rechtsonder en download uw factuur.
    invoices

    Was dit nuttige informatie?

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.